Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips: Nvidia control panel kan brukes til å tweake klienten til å kjøre AA og AF, ser faktisk mye bedre ut, selv om ytelsen tar en liten "knock", ikke noe forferdelig da, men istedenfor 100 fps så kjører du 50 fps :p

 

Kommer jo an på hvilket nivå du pøser på med, men det beste er egentlig å navigere til C:\Users\*dtit brukernavn*\AppData\Local\SWTOR\swtor\settings\client_settings.ini og finne og legge til linjene "AntiAliasingLevel = X", hvor du erstatter X med nivået du ønsker (2, 4, 8 eller 16) også legger du til "DebugAdvEnviroLighting = true" under seksjonen for "[Render]".

 

 

Om du bruker siste nVIDIA driver 290.36 så vil faktisk ikke påtvunget anti-aliasing igjennom nVIDIA kontrollpanelet fungere på grunn av nVIDIA har lagt inn et flag i siste driver under SWToR profilen som gjør at innstillingen "override application settings = user application default", du ser dette om du bruker nVIDIA Inspector og dette av god grunn da du får alle slags merkelig grafikk bugs om du påtvinger anti-aliasing i SWToR, hvertfall med 290.36 drivere, blant annet så vil ikke lyset på lightsaber syntes osv..

 

Så beste er å bare redigere client_settings.ini selv og ikke override via driveren for øyeblikket.

 

PS: DU KAN IKKE ENDRE client_settings.ini MENS SPILLET KJØRER. Da vil den bare bli resatt når du avslutter spillet.

Lenke til kommentar

Skulle ta meg en tur på dass, ble disconnecta og står nå som 1280 i kø.

 

 

Skulle ta meg en tur på dass, ble disconnecta og står nå som 1280 i kø.

Samme her, satt i kø fra 1400 og kom endelig inn, stakk en tur for å hente noe mat, kom igjen var DC, og nå er jeg da 1400+ i kø, igjen..

 

Du burde virkelig innføre en 5min grace period som er temmelig vanlig i MMO-spill, spesielt når det oppstår klient krasj og random disconnections. Dette finnes faktisk tildels, men er helt bingo om faktisk vil fungere, du kan dra en ALT+F4 og logge inn igjen rett etterpå og oppleve at du går rett inn som nr1 i kø, men prøver du det igjen to timer senere så fungerer det plutselig ikke osv..

 

At de ikke har grace period for folk som disconnecter osv midt i kø er egentlig temmelig tragisk.

 

Hehe, jeg måtte bare gjøre det :p

 

Dere som har spilt Gears of War vil skjønne det.

 

post-224957-0-95480500-1324406561_thumb.jpg

 

Hahahaha! Genialt :D

 

 

Skjønner ikke hva folk klager over ventetider? Jeg kom inn med en gang på serveren min. The Prodigy eller noe sånt. :thumbs:

 

Prøv deg på Bloodworthy serveren, kommer hjem fra jobb og logger inn ca 19:15 og er kanskje inne til 22:15 om jeg er heldig.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg måtte bare gjøre det :p

 

Dere som har spilt Gears of War vil skjønne det.

 

post-224957-0-95480500-1324406561_thumb.jpg

 

Hahahaha! Genialt :D

 

 

Skjønner ikke hva folk klager over ventetider? Jeg kom inn med en gang på serveren min. The Prodigy eller noe sånt. :thumbs:

 

Serveren jeg vanligvis er på var full (hele ti minutter venting beregnet), så jeg byttet like greit til en annen. ;) Og det selv om jeg er i en guild på den andre.

 

La for øvrig merke til at jeg fortsatt kan spille, selv om jeg kun har registrert pre-order koden. :) (har ikke coveret med retail-kode her, så får ikke registrerert den før i romjula.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ta meg en tur på dass, ble disconnecta og står nå som 1280 i kø.

 

 

Skulle ta meg en tur på dass, ble disconnecta og står nå som 1280 i kø.

Samme her, satt i kø fra 1400 og kom endelig inn, stakk en tur for å hente noe mat, kom igjen var DC, og nå er jeg da 1400+ i kø, igjen..

 

Du burde virkelig innføre en 5min grace period som er temmelig vanlig i MMO-spill, spesielt når det oppstår klient krasj og random disconnections. Dette finnes faktisk tildels, men er helt bingo om faktisk vil fungere, du kan dra en ALT+F4 og logge inn igjen rett etterpå og oppleve at du går rett inn som nr1 i kø, men prøver du det igjen to timer senere så fungerer det plutselig ikke osv..

 

At de ikke har grace period for folk som disconnecter osv midt i kø er egentlig temmelig tragisk.

 

Hehe, jeg måtte bare gjøre det :p

 

Dere som har spilt Gears of War vil skjønne det.

 

post-224957-0-95480500-1324406561_thumb.jpg

 

Hahahaha! Genialt :D

 

 

Skjønner ikke hva folk klager over ventetider? Jeg kom inn med en gang på serveren min. The Prodigy eller noe sånt. :thumbs:

 

Prøv deg på Bloodworthy serveren, kommer hjem fra jobb og logger inn ca 19:15 og er kanskje inne til 22:15 om jeg er heldig.

 

Hvis det er så forferdeligt, så kan du eventuellt bytte server, dermed du spiller med andre, bytte server med de andre. Muligens finner du ett bedre guild på denne serveren også?

 

Just say'in :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...