Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fks hvis du er jedi, og tar en anakin skywalker og blir ond og har max sith/evil points, bør da du endre side? Eller om du er enn good guy sith. Dette er vel vanskelig å få til i praksis. Bare ville høre hva dere syntes.

Skrev om dette selv for noen dager siden, og jeg er av den grunn selvfølgelig helt enig med deg. Jeg synes det er mistenkelig at en slik funksjon ikke har kommet enda, så jeg tror nok det kommer i en ikke-så-alt-for-langt vekke oppdatering/patch ;)

Lenke til kommentar

Kjempe kjekt -.- Jeg var en av de aller første til å joine Kai-Kan, og nå har til og med den fått kø. Kunne ikke de bare stengt serveren for nye brukere de nærmeste dagene? Hvorfor slippe inn launch-folka? Argh! :cry:

 

Blir jo samme prinsippet som at du betaler 400 kr for en film, men må vente på at 300 stykker skal se den før deg! Bleh! :thumbdown: I demand justice!

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Noen som spiller for The Empire på Bloodworthy som kan ta en /who og sjekk hvor mange instanser det er av f.eks Tattooine eller Imperial Fleet ?

 

Serverne skal ha en kapasitet på 200 000 spillere og siden servern er full så skal det være 200 000 spillere online nå. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan det bare være 64 spillere fordelt på 1 Republic Fleet instanse og kun 120 spillere fordelt på 1 Tattooine instanse når det er 200 000 spillere aktive. Makes no sense! Hvis ikke 199700 spillere faktisk har valgt å være Sith 0_o

Lenke til kommentar

Serverne skal ha en kapasitet på 200 000 spillere og siden servern er full så skal det være 200 000 spillere online nå. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan det bare være 64 spillere fordelt på 1 Republic Fleet instanse og kun 120 spillere fordelt på 1 Tattooine instanse når det er 200 000 spillere aktive. Makes no sense! Hvis ikke 199700 spillere faktisk har valgt å være Sith 0_o

 

Serverne skulle vel ha ca. samme kapasitet som WoW-serverne, og de overstiger vel sjeldent 20k spillere per. server.

Lenke til kommentar

Noen som spiller for The Empire på Bloodworthy som kan ta en /who og sjekk hvor mange instanser det er av f.eks Tattooine eller Imperial Fleet ?

 

Serverne skal ha en kapasitet på 200 000 spillere og siden servern er full så skal det være 200 000 spillere online nå. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan det bare være 64 spillere fordelt på 1 Republic Fleet instanse og kun 120 spillere fordelt på 1 Tattooine instanse når det er 200 000 spillere aktive. Makes no sense! Hvis ikke 199700 spillere faktisk har valgt å være Sith 0_o

 

jeg, erklingen henger atm på imperial fleet =)

 

greia med køen er vel at de har skrudd ned plassene på servern ganske kraftig nå i startfasen og så vil de øke de sakte. så satser på at det ikke er så ille om en uke eller to :)

 

imellomtiden får jeg bare ringe madammen å få hun til å sette meg i kø 1-2 timer før jeg kommer hjem :p

Endret av erklingen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...