Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

zomg, telefon supporten dems fungerte nå, jeg ventet i kø i 50 minuter også ble jeg disconnect, også ringte jeg igjen, men da fikk jeg vite at ring kontant kortet mitt var tomt!

jeg hadde 200 kr for faen. Bioware sin telefon support tømmer deg for penger selvom du sitter i kø folkens, bæsj!!!

 

Dette var psycho med tanke på andre som jeg har lest som har sittet i telefonkø i 2-3 timer hvis det de sier er sant. Good luck paying your phone bill sier jeg bare.

 

Det er relativt vanlig å måtte betale for den tida du sitter i kø. Du har jo fått svar i andre enden, og teleoperatøren din kan ikke vite at du sitter og hører på panfløytemusikk eller noe i den duren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er for faen ikke vanlig å betale 240kr (som er eksakt den summen som jeg hadde) for 50 minutters telefon kø.

Det er sykt, jeg kunne ha betalt for 2 månders spilletid.

 

Jeg angrer på at jeg kjøpte swtor egentlig, så dum og så godtroende som jeg var registrerte jeg konto hos Bioware, la inn kort informasjon, og subscribtion og nå kommer jeg ikke inn i mitt eget konto for å fjerne subben engang.

Lenke til kommentar

Det er for faen ikke vanlig å betale 240kr (som er eksakt den summen som jeg hadde) for 50 minutters telefon kø.

Det er sykt, jeg kunne ha betalt for 2 månders spilletid.

 

Det er desverre meget vanlig. Husk at det er din operatørs minuttspris samt eventuelle kostnader det koster å ringe til supporttelefonen.

Lenke til kommentar

Noen plasser man kan kjøpe det på internett og bare spille i vei? Fant en side men der var det tydeligvis utsolgt :S

jeg kjøpte fra cjs keys, betalte 38 pund, rundt 350 kr, og så oppgraderte jeg til deluxe edition på swtor for 99, så 450 kr til sammen, origin skal jo ha 599

 

Har du fått din CD key? Leste posten din tidligere om at de ikke hadde det på lager allikevell og at du skulle få innen 24 timer etc.

Lenke til kommentar

Jeg trodde Tabula rasa var det værste jeg har vært med på da jeg kjøpte spillet spilte 1 uke før de gikk konkurs(!), men swtor tar kaka.

jeg har blitt scammet ingame før, men dette er det værste scam jeg har opplevd innen spill.

 

Såså, ta det litt med ro.

 

Kontantkort til telefon har aldri vært billig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...