Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kombinasjonen av småbarn og fly.

Kanskje heller kombinasjonen av fly, småbarn og tette foreldre. Jeg fløy flere ganger da datteren min var liten, og det var aldri noe stress å holde henne rolig. Enda flere ganger har jeg vært på fly hvor det har vært andre rolige småbarn. Men så har du selvfølgelig de gangene hvor det finnes en unge som ikke vil holde kjeften sin ett jævla sekund i løpet av hele flyturen, mens foreldrene ligger godt tilbakelent i flystolen med lydboken på øret.

 

Så sant, så sant. Fløy senest i går til Spania og utrolig mange unger som skriver som et hælvette. Hater spesiselt de som sparker i sete HELE flyturen. Og at foreldrene bare kommenterer det to-tre ganger at ungen må gi seg, og egentlig kjefter mer på meg hvis jeg blir sur eller kommenterer det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

må bruke store deler av morgendagen på å reise. OG jeg har lest ut boken min. neste gang jeg drar på ferie skal jeg faen meg ha en kindle

Hvorfor har du bare (med deg) én bok? oO

Jeg har alltid 2-3 bøker jeg holder på med meg hvor enn jeg går. Samt et par kryssordblad og en kortstokk. :p

Lenke til kommentar

Så sant, så sant. Fløy senest i går til Spania og utrolig mange unger som skriver som et hælvette. Hater spesiselt de som sparker i sete HELE flyturen. Og at foreldrene bare kommenterer det to-tre ganger at ungen må gi seg, og egentlig kjefter mer på meg hvis jeg blir sur eller kommenterer det.

Sånn er foreldre har jeg merket. Jeg kjeftet på en unge en gang fordi har var på slang i hagen min, og nøyde seg ikke med å ta noen epler (Som i grunn er helt greit), men han knakk flere greiner for gøy. Han bodde ikke langt unna så jeg tok han med hjem til foreldrene å sa hva som hadde skjedd. Jeg var ikke streng med han, jeg sa ingen stygge ting, jeg klep han ikke, jeg dro han ikke (Han gikk selv). Men det endte med at foreldrene ble sure på meg, fordi det var ikke min oppgave å passe på deres unge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sånn er foreldre har jeg merket. Jeg kjeftet på en unge en gang fordi har var på slang i hagen min, og nøyde seg ikke med å ta noen epler (Som i grunn er helt greit), men han knakk flere greiner for gøy. Han bodde ikke langt unna så jeg tok han med hjem til foreldrene å sa hva som hadde skjedd. Jeg var ikke streng med han, jeg sa ingen stygge ting, jeg klep han ikke, jeg dro han ikke (Han gikk selv). Men det endte med at foreldrene ble sure på meg, fordi det var ikke min oppgave å passe på deres unge.

 

Mange foreldre er jo helt blåst dessverre. Men tipper at hvis han hadde klatra i treet, falt ned og brukket noe og du ikke hadde gjort noe, så hadde de nok blitt sure på deg da og, som bare lot han ligge der alene ^^ Aldri lett å vite hva du skal gjøre, når foreldrene er kålhuer og ungen(e) gjør som de vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange foreldre er jo helt blåst dessverre. Men tipper at hvis han hadde klatra i treet, falt ned og brukket noe og du ikke hadde gjort noe, så hadde de nok blitt sure på deg da og, som bare lot han ligge der alene ^^ Aldri lett å vite hva du skal gjøre, når foreldrene er kålhuer og ungen(e) gjør som de vil.

Moderen hadde ett tilfelle for noen år tilbake der hun skulle hjem fra jobb. Hun kom til en fotgjengerovergang og ser tilfeldig at en gutt kommer syklende i hundre og helvete nedover bakken mot fotgjengerfeltet. Hun stopper selvfølgelig for å la ham komme forbi, men siden han holder så høy fart, så mister han kontrollen på sykkelen sin og braker rett inn i sida på bilen til tross for at hun holdt avstand fra overgangen... Hun gjorde det som folk gjerne pleier å gjøre, hjalp guttungen og fikk han hjem, for så å diskutere eventuelt oppgjør med foreldrene. Får da bare en arrogant og nedlatende avvisning fra foreldrene før hun blir kastet på dør... Så vi måtte rett og slett nøye oss med å kjøre rundt med innklemt dør på bilen... :thumbdown: Utrolig hvor frekke folk kan være med tanke på hvor perfekt deres egne unger er... De gjør jo ALDRI noe galt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...