Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det ikke finnes noen app som kan hacke wifi med iPod touch :thumbdown:

 

Frihet og iPod hører ikke sammen.

Frihet og Apple hører ikke sammen.

 

Isåfall er det med frihet og Android også for min er jailbreaka :)

 

Den er rootet, og Google går ikke aktivt inn for å hindre rooting. Problemet med rooting er at du kan piratkopiere. Problemet med jailbreaking er at du kan gjøre ting som Apple ikke liker, samt piratkopiere.

Lenke til kommentar

Problemet med rooting er da strengt tatt ikke det at du kan piratkopiere, det kan du da fint gjøre uten noen form for root. Problemet med rooting er vel når idioter praktiserer det, bricker telefonen sin og reklamerer på den.

 

Man kan ikke bricke telefonen med rooting. Mobiltelefonen din har flere lag: SPL/IPL, Bootloader og Operativsystem.

 

Så lenge man er forsiktig med SPL/IPL, som er det laveste laget så langt jeg vet, så skal man ikke bricke telefonen sin.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Skulle reise til USA idag, men flyet hadde tekniske problemer, så når jeg skulle ombooke så kunne jeg ha rukket ett annet fly til plassen jeg skulle dra på.

Men siden flyselskapet jeg skulle reise med somlet sånn, må jeg vente helt til i morgen kl 07:00. Bra start på ferien.

Lenke til kommentar

må bruke store deler av morgendagen på å reise. OG jeg har lest ut boken min. neste gang jeg drar på ferie skal jeg faen meg ha en kindle

Hvorfor har du bare (med deg) én bok? oO

Jeg har alltid 2-3 bøker jeg holder på med meg hvor enn jeg går. Samt et par kryssordblad og en kortstokk. :p

Tenkte at 1300 sider skulle være nok men neida :p Jeg hadde med meg flere da, men jeg synes det er litt ubehagelig å hoppe fra serie til serie brått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...