Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rasisme er basert på fakta så det er i grunn ingenting galt med det.

 

For hver negative ting du peker mot innvandrere så kan jeg peke noe mot nordmenn, så du kan muligens peke ut noe som er et reelt problem for deg, men du kommer til å få like mye dritt tilbake.

 

Typisk nordmenn å føle seg så feilfrie og overlegne! OMG! Tror jeg nettopp var diskriminerende mot min egen etnisitet!

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du bruker så mye tid på å beskytte svarte, Gavekort, om det er i denne tråden eller i den der definisjonstråden (er det forresten svarte, pakkiser eller innvandrere/flyktninger du beskytter akkurat nå?). De er sånn ca best i alt og eier verden. så de er jo ikke akkurat undertrykt lengre. H vis det er folk på slike nettsider du vil stoppe er det ikke vits da ingen svarte noen ganger kommer til å lese det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du bruker så mye tid på å beskytte svarte, Gavekort, om det er i denne tråden eller i den der definisjonstråden (er det forresten svarte, pakkiser eller innvandrere/flyktninger du beskytter akkurat nå?). De er sånn ca best i alt og eier verden. så de er jo ikke akkurat undertrykt lengre. H vis det er folk på slike nettsider du vil stoppe er det ikke vits da ingen svarte noen ganger kommer til å lese det.

 

 

Hvorfor jeg beskytter dem av forskjellig rase eller etnisitet? Fordi jeg ikke kan fordra rasister.

 

Jeg beskytter ingen spesielle folkegrupper, jeg angriper rasister.

 

Uansett hvor uskyldig rasismen måtte være så gjør det ikke verden til en bedre plass å være. Jeg glorifiserer meg selv for å være bedre enn rasister og hjelpe litt til her i verden.

 

 

Typisk nordmenn å føle seg så feilfrie og overlegne! OMG! Tror jeg nettopp var diskriminerende mot min egen etnisitet!

 

Diskriminering basert på fakta er også helt greit.

 

Du kan påpeke så mye fakta du bare vil, bare det er enkelt-individer og ikke folkegrupper, så går det ikke under rasisme. Men å terge enkeltindivider er mobbing eller baksnakking, som ikke er noe særlig bedre.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du bruker så mye tid på å beskytte svarte, Gavekort, om det er i denne tråden eller i den der definisjonstråden (er det forresten svarte, pakkiser eller innvandrere/flyktninger du beskytter akkurat nå?). De er sånn ca best i alt og eier verden. så de er jo ikke akkurat undertrykt lengre. H vis det er folk på slike nettsider du vil stoppe er det ikke vits da ingen svarte noen ganger kommer til å lese det.

 

 

Hvorfor jeg beskytter dem av forskjellig rase eller etnisitet? Fordi jeg ikke kan fordra rasister.

 

Jeg beskytter ingen spesielle folkegrupper, jeg angriper rasister.

 

Uansett hvor uskyldig rasismen måtte være så gjør det ikke verden til en bedre plass å være. Jeg glorifiserer meg selv for å være bedre enn rasister og hjelpe litt til her i verden.

 

Det er jo greit nok. Men ingen av de på forumet du regner som rasister oppnår noe særlig, og etter min oppfatning er det lille de ytrer enten ment humoristisk eller for å provosere "sånne som deg". Det hørtes fryktelig negativt ut, men oh well. Regner selvfølgelig ikke med en viss gruppe brukere som er aktive på anti-jødefronten nede i samfunnsdelen. Det er disse du bør argumentere mot - eller enda viktigere, de som faktisk er aktive IRL for sakene sine.

 

Verden slik den er idag kan og vil ikke bli stort bedre enn det den er nå, ihvertfall ikke før etter vi er daue og blitt til støv hele hurven.

Lenke til kommentar

Jeg vet dere ikke er seriøse rasister, og jeg kjenner mange offline som også bruker rasistiske utsagn uten å virkelig hate dem.

 

Jeg synes bare at det er frykelig unødvendig å skape et rasistisk miljø som ikke fostrer opp en slik lunken stemning til folkegrupper. Det irriterer meg fryktelig når folk trekker konklusjoner til folkegrupper fordi en ikke likte lukten på en i bussen, eller at en somalier voldtok ei norsk jente i går. Jeg skal ikke hindre dere i å klage på individer (ikke mobbing, les over), men spar meg dette hatet mot folkegrupper.

Lenke til kommentar

Du kan påpeke så mye fakta du bare vil, bare det er enkelt-individer og ikke folkegrupper, så går det ikke under rasisme.

 

Personer av Nord Europeisk oppshav har ofte blå øyne.

 

I USA prater de et språk som heter engelsk.

 

Døve folk kan ikke høre.

 

Stumme folk har ikke evnen til å prate.

 

 

HEIL

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kommer alltid til å være sånn, ihvertfall til de fleste kulturforskjellene er utjevnet.

 

Btw: "dere"?

 

 

Dessverre! Men jeg er ihvertfall et lite steg i motsatt retning.

 

Dere forumgjengere her. Mener ikke å peke på noen, men det er så mange jeg har diskutert med her at jeg ikke har kontrollen på dem. Ikke det at alle nødvendigvis er rasister.

 

Du kan påpeke så mye fakta du bare vil, bare det er enkelt-individer og ikke folkegrupper, så går det ikke under rasisme.

 

Personer av Nord Europeisk oppshav har ofte blå øyne.

 

I USA prater de et språk som heter engelsk.

 

Døve folk kan ikke høre.

 

Stumme folk har ikke evnen til å prate.

 

 

HEIL

 

Les definisjonen på rasisme. Ingenting av det du skrev der er offensivt mot noen. Hadde du skrevet at "personer av nord-europeisk opphav har ofte stygge øyne" eller "i USA prater de stygt" så klarer du vel se at dette ligner på fordommer eller krenkelse av etnisitet.

 

Vi burde avslutte diskusjonen nå. Send PM om dere vil fortsette diskusjonen i en annen tråd.

Lenke til kommentar

Det kommer alltid til å være sånn, ihvertfall til de fleste kulturforskjellene er utjevnet.

 

Btw: "dere"?

 

 

Dessverre! Men jeg er ihvertfall et lite steg i motsatt retning.

 

Dere forumgjengere her. Mener ikke å peke på noen, men det er så mange jeg har diskutert med her at jeg ikke har kontrollen på dem. Ikke det at alle nødvendigvis er rasister.

 

 

 

Skjønner. Tolket det bare som at du assosierte meg, spesifikt, med rasisme.

 

Irriterer meg at jeg ikke får sove og må på jobb om to timer - på andre siden av byen, som vil si at jeg må opp om halvannen time. I svarteste helvete for et liv det er å være i arbeid. :fun:

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...