Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med den der.. Faen for noe dritt, de ringte meg i den nye leiligheten og begynte å spørre meg ut om jeg hadde TV osvosv.. Jævla nascister.

 

En ting som irritere meg helt forjævlig, er når folk går inn på Bybanen og stiller seg rett forran døren sånn at vi som skal inn på neste stoppet må PRESSE oss inn mens der er ledige plasser lenger inne. Går jo faen meg an å flytte ræven 2 meter og la andre komme seg inn...

Og når du skal ut, så står det 100 stykke som skal inn og blokkerer inngangen så du ikke slipper ut. DERE KOMMER IKKE INN FØR VI ANDRE SLIPPER UT. Tapere.. =|

Endret av baBuShKa
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tv er ubrukeleg uansett, det irriterer. Dei einaste interessante programma går sjeldan på natgeo og discovery. Ellers er det berre fjolleprogram. Kjøper helder serier eg vil sjå enn å lide framfor alle reklamene og idiotprogramma.

 

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme! De eneste kanalene jeg har sett på det siste året (bortsett fra hurtigruta selvfølgelig!!) er National Geographic og Discovery. Andre kanaler har også kjempegode serier, men når man for lavere pris bare kan kjøpe de seriene man vil se og så ha de for all tid framover er valget rimelig enkelt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At jeg ikke tør og ringe og sjekke kontoen min. Tror den har synket drastisk i løpet av kort tid. I løpet av en uke har jeg brukt 1000 kroner på bare taxi.

Bussrutene i Trondheim SUGER RÆV, utkantplassene regnes ikke med i samfunnet tydeligvis, siden dem faen ikke har bussavganger. DRITT.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...