Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAAAAAAAAAAAAAH!!

Norsk helsetjeneste er jo noe møkk.

Her er det snakk om en liten operasjon som tar 30 min og jeg sendte inn min henvendelse for to og en halv måned siden, og fikk vite at den var tatt til behandlig og jeg var satt i kø. Forventet tid var 8 uker, som skulle vært for to uker siden. Ringte idag og fikk vite at den eneste som utførte inngrepet er sykemeldt og kommer ikke tilbake før i August. Så da kunne jeg velge mellom å vente, eller få tilbake henvisninga.

Så nå må jeg begynne en eller annen venteprossess på nytt. Jævla drit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1. Hvorfor i alle dager måtte det være ANAKIN som bygde Threepio? Fordømte møkkamann, Lucas

 

Hvordan VÅGER HAN å lage filmene sine slik han planla dem. Uff for en grusom fyr.

 

Det skal han naturligvis få lov til, men da må fansen få påpeke de logiske bristene som tidvis oppstår. Som f.eks den mest diskuterte, som går på at en ca 18 år gammel Luke blir utlært jedi på 6 timer + en kjapp fektekamp med Darth Vader som ender med at Luke mister høyrehånden sin, mens Anakin nesten ikke får opplæring (merk også at det er samme fyr, Yoda, som bestemmer begge disse tingene) fordi han er for "gammel", altså ca 6 år, og han er fortsatt ikke utlært ti-femten år senere.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg var småforkjølet hele tiden mens jeg var i Tanzania, ble nesten frisk, satte meg på flyet hjem og vips, så er man startet på forkjølelsen på nytt.

 

Irriterer meg at jeg også tilbragte 8 dager ved foten av Kilimanjaro uten å få sett det fjellet en gang, pga været.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ikke vet jeg, ser nå egentlig for meg at isen begynner og renne litt vel mye ytterst, mens den enda er hardfrossen inni.

 

Men det er ingen problemstilling nå lengre uansett. :wee:

Lenke til kommentar

Tyrkergale tenåringsjenter/middelaldrene damer som er så glad i tyrkerne sine og skal gifte seg og leve ett lykkelig liv i alle sine dager.

Newsflash: omtrent alle disse tyrkerne har ett dusin bleike skandinavere som sine elskere.

 

Kjerringversjonen av menn som skaffer seg thaipiker. Én ting er at de sikler på blonde turister. Er ei i nærområdet som har funnet seg en tyrker og skal flytte nedover til Alanya i nær fremtid. Litt egoistisk synes jeg, med tanke på ungene som er vel uti tenårene. Blir jo ikke akkurat som en lang sydenferie. Nå har jeg ikke så stor innsikt på hvordan det er, men jeg tviler på at det er som feks. i Spania, hvor de mest populære byene har egne norske skoler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faens TV maste om oppdatering av firmware. Varselet dukket opp hver dag og avbrøt uansett hva jeg så på akkurat da. Så jeg aksepterer etter hvert driten og da tilbakestilles alle innstillinger. Jeg lurer på hva slags idiot hos Samsung mener at filmer ser bra ut med standardinnstillingene til denne TV. Selv om jeg endrer til film-modus så får man følelsen av at man ser på noe som er filmet med et handy-cam som en slags behind the scenes-dokumentar. Jævla pes å finne tilbake til innstillingene jeg hadde før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...