Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firmaer og produkter som hevder de er verdens beste, og skryter hemningsløst av seg selv. "100% naturlige råvarer, markedets laveste priser, norges ledende bedrift innen blablabla."

Jeg misliker folk som skryter av seg selv, så hvorfor skal jeg like produkter som gjør det?

Blargh, kvalmende.

Enig. Jeg fordrar ikke folk som ikke eier et snev av beskjedenhet. Er så irriterende når du får "Jeg vet det." til svar istedenfor "Takk." når du gir noen et kompliment. Vet dog ikke hvorfor det irriterer meg.

Lenke til kommentar

Folk som klager på det de tror er feil tegnførsel. Ikke alt er spørsmål, man har også det som kalles for retorisk spørsmål.

 

Folk som irriterer seg over det forrige person skrev.

 

Folk som klager på ubetydelig skrivefeil fordi de ikke har noe bedre å gjøre.. f.eks. å klage over at noen glemte "r" i venner når de skrev venne.

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Er forøvrig flere personer her på forumet som irriterer meg.

 

Har ikke vært her lenge nok til det ennå LOL. Men ser flere som konstant avviker fra saklig diskusjon og må pirke på det ene og det andre (klaging på skrivemåte og slikt går jo alltid igjen på forum, like morsomt å lese hver gang), forsøker på provokasjon men feiler ;)

 

Irriterer meg fortsatt over den regningen jeg... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...