Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over folk som har en liste over folk de ikke liker, og andre folk som sluker agnet rått, og ber om å få se listen.

 

Kan dere ikke gjøre dere opp en egen mening om hvem dere ikke liker?

Slike lister eksisterer kun fordi han som har skrevet den liker å føle seg viktig.

Det bidrar ikke til god stemning på forumet.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forøvrig flere personer her på forumet som irriterer meg.

 

Sjæl, har en liste over brukere jeg hater.

Har du faktisk skrevet en liste eller mener du det metaforisk sett?

 

Listen er nok ikke skrevet ned, men det er ganske mange brukere jeg hater og jeg lager en liste over de i hodet.

 

On topic:

 

Byråkrati er noe av det verste som finnes, papirmøller må dø.

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert 300 US -> EU strømadapter, og jeg VET jeg har minst to EU -> US, men nå finner jeg de faen ikke! 95% av tingene jeg trenger strøm til, har amerikansk plugg, men har et par-tre ting med EU-plugg, og jeg reiser på mandag. Helvette, sånn går det når man ikke har orden på sakene...

 

#Irritert...

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert 300 US -> EU strømadapter, og jeg VET jeg har minst to EU -> US, men nå finner jeg de faen ikke! 95% av tingene jeg trenger strøm til, har amerikansk plugg, men har et par-tre ting med EU-plugg, og jeg reiser på mandag. Helvette, sånn går det når man ikke har orden på sakene...

 

#Irritert...

 

Du får det jo på flyplassen. Men ganske overpriset. Kjipt å betale 200,- når du vet du har det et eller annet sted hjemme...

Lenke til kommentar

Sant Patrick.

 

Irriterer meg noe JÆVLIG over den jævla beinhinnebetennelsen! Hvorfor gidder Gud å finne opp noe sånn dritt?

Dette er ikke guds verk, men Odins. Fordi hans sønn, Thor, en gang hadde sloss med 34 ulver, og ble bitt i benet av en av dem. Odin ble oppgitt og fant opp beinhinnebetennelse for å straffe mennesker han blir oppgitt over.

Lenke til kommentar

At det er så jævla lave standarder på produkter.

 

Det virker som det er helt OK at et spill gies ut og er sterkt preget av store feil fordi det blir fikset senere. Slike ting som skal lukes ut før en utgivelse blir med og er tilstede ganske lenge.

Dette er på en måte helt OK blandt majoriteten av forbrukerne fordi det kommer en fiks "snart".

 

Samme gjelder filmer. Det er helt OK at en film er elendig virker det som, at enhver ting som gies ut er hevet over alt som heter kritikk av en eller annen grunn.

At det å i det hele tatt merke feil er et personlig angrep på en person som ikke ser det samme.

 

 

Fuck off. Skaff litt standarder.

 

 

Må også legge til at når jeg ser en som har 91 eller høyere i nick, og tar opp "store" temaer, så blir jeg irritert. De vet ganske enkelt ikke godt nok :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Fordi man innser å ha tatt feil de tidligere gangene, men fortsatt er overbevist om at denne gangen har man møtt den riktige?

 

Heller det, enn å si til kjæresten "Du er en helt ålreit kjæreste.

Tror jeg rangerer deg et sted mellom Britt og Janne.

 

 

 

Men om man er overbevist på at man har møtt den riktige,så hvorfor går forholdene i dass?

man kan ALDRI være overbevist når det kommer til kjærlighet. Dagens samfunn fungerer ikke det samme som før i tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...