Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva faen!!

Folk som klager på det de tror er feil tegnførsel. Ikke alt er spørsmål, man har også det som kalles for retorisk spørsmål.

Retoriske spørsmål skal også ha spørsmålstegn.

 

Folk som irriterer seg over det forrige person skrev.

Hvem sa jeg siktet til deg? Jeg irriterer meg over det, post related to topic.

 

Folk som klager på ubetydelig skrivefeil fordi de ikke har noe bedre å gjøre.. f.eks. å klage over at noen glemte "r" i venner når de skrev venne.

Det er ikke skrivefeil. Det er trykkfeil.

 

 

folk som irriterer seg over at jeg starter setningen med LITEN bokstav og skrev liten med store bokstaver for å trykke på viktigheten av ordet og heller ikke gidder å bruke hverken komma eller punktum

 

Alt det irriterer sterkt. Du er en dum mann som ikke skriver skikkelig.

Det står forøvrig mange ting i forumreglene. To av de er;

*Du skal ikke klage på andres skrivefeil

Det står likevel at:

* Les gjennom innlegget og vit at det ikke er skrivefeil. Prøv å skrive så feilfritt som mulig.

De fleste skrivefeilene er sløvhet og giddeløshet. Ikke norskproblemer.

Lenke til kommentar

Oi oi, tror du bør roe deg litt ned her. Du skriver det er regelbrudd å klage på skrivefeil. Allikevel er det det første du gjør? Du skriver også at jeg sikter til deg i det jeg skrev, har jeg noengang gjort det? Jeg tenkte generelt.

Hvorfor klager du ikke på andre som "irriterte" seg over at du klaget på skrivefeil?

Hvorfor skal du bry deg/klager over om jeg skriver !!! eller ? eller . bak "hva faen"? Du har da ingenting med det å gjøre. Du skal ikke irritere deg over det forrige person skrev i denne tråden. Allikevel gjorde du det og forsøkte på provokasjon, du ser jo hvilken resposn du fikk av meg og de andre.

Det er mindreverdig å klage på andre sine skrivefeil, noe du gjorde. At du også kalte meg for dum sier jo sitt.

Her var det mye personangrep du, har rapport deg.

Dessuten er jeg jente, ikke mann.

Endret av Mislykket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Diskutant er som brukernavnet sitt, en diskutant, ikke noe og ta seg nær av. :p

 

Neida det gjør jeg ikke :)

Jeg bare svarer akkurat det jeg mener om den saken, og hva jeg syns om slikt lavmål. personangrep/provokasjon (det var jo tydelig at det var siktet på meg) på skrivefeil/skrivemåte/tegnsetting osv. at noen velger å irritere seg over det er for meg ei gåte. (Spesielt i en tråd hvor man kan få utbrudd for sine store irritasjoner!)

Det er en grunn til at jeg forlot vgnett, trodde dette var et mer voksent forum hvor man slapp dette.

Jaggu tok jeg feil...?

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Dette innlegget er rettet mot dere alle.

Når du skriver i denne tråden må du også forvente reaksjoner, enten i form av at andre ikke forstår hvorfor du irriterer deg over X og Y, eller at andre irriterer seg over deg. Hvis du ikke vil risikere dette, så er løsningen ganske enkel: hold musepekeren unna "Post"-knappen. Jeg bryter inn nå og avslutter diskusjonen/krangelen. Dere er derimot velkomne til å fortsette på PM, men videre innlegg her i tråden slettes uten forvarsel.

Jeg minner også om at trådens (samt forumets) retningslinjer finnes i første innlegg. Les disse hvis du ikke har gjort dette allerede. Sunn fornuft er også fint å ha med på turen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er forøvrig flere personer her på forumet som irriterer meg.

 

Sjæl, har en liste over brukere jeg hater.

Kan denne listen offentliggjøres?

 

Det kan den ikke (du er ikke på den, slapp av).

 

Ontopic så irriterer det meg at mennesker svarer på mailer klokken 23:45 en fredagskveld. Jeg sendte mailen på onsdag.

 

Rotter ass.

Lenke til kommentar

Men selv om det er "lov", må man ikke dra den helt ut hver gang. Det går an å si "jeg irriterer meg over deg og du har tydeligvis et problem med dette, så da setter vi strek her." :)

 

 

Vel, beklager, men jeg er av person sånn at jeg ikke klarer å sette strek før jeg har fått igjennom alle mine meninger.

 

 

Har du et problem med det, kanskje, Runar? Skal vi sloss?

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Her foregår diskusjonen fortsatt ja. Da bør jeg også ha rett å forsvare meg siden jeg blir heftig diskutert her:

Diskutant kom med personangrep på meg og det blir godtatt?

 

At jeg satte ! istedenfor ? bak et setning som var et utbrudd på min frustrasjon hadde jeg aldri trodd skulle skape dette helvete av en diskusjon/personangrep. Hans svar til meg etter det med å irritere seg over at jeg satte flere ! ble for dumt. Da jeg skrev et svar rettet generelt til personer som klager på slike skrivefeil, satte han igang en rekke personangrep og pirk som ikke hører hjemme..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

...... jeg er en diskutant. Jeg diskuterer til siste nikk. Alltid.

 

Jeg irriterer meg over folk som diskuterer bare for å diskutere. Ikke for å komme frem til en løsning, men bare for å vise at de hadde rett.

Lenke til kommentar

Har du et problem med det, kanskje, Runar? Skal vi sloss?

Bring it on. :ph34r:

 

 

Her foregår diskusjonen fortsatt ja. Da bør jeg også ha rett å forsvare meg siden jeg blir heftig diskutert her:

Jeg prøver å sende deg en PM men du har deaktivert funksjonen for dette. Har du mulighet til å skru den på, om så for en kort periode?

Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer mamma meg.

 

says (00:28):

*når skal du legge deg?

Jeanette says (00:28):

*Vet ikke.

Jeanette says (00:29):

*Når jeg er trøtt.

says (00:29):

*du må nå vite når du skal legge deg

Jeanette says (00:29):

*Nei.

*Jeg har ikke noen fast tid, jeg legger meg når jeg er trøtt.

says (00:34):

*når blir du trøtt da?

Jeanette says (00:34):

*Kan vel ikke jeg vite.

Jeanette says (00:35):

*Jeg blir trøtt når jeg blir trøtt.

*Det varierer.

says (00:39):

*du må vel vite når du blir trøtt

Way to miss the point, dumbass!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg prøver å sende deg en PM men du har deaktivert funksjonen for dette. Har du mulighet til å skru den på, om så for en kort periode?

 

Eh.. hvor gjør jeg det? Kan ikke se noe sted at jeg har deaktivert PM, jeg kan heller ikke sende PM til noen selv.

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...