Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du hva? Jeg kan godt være det du kaller homo. Jeg hater snø, jeg BRYR meg om hvordan jeg ser ut, jeg kan gjerne ta meg en iskaffe, og jeg er innom Wayne's Coffee hver dag.

 

Du kan godt få kalle deg mer mandig enn meg, men for meg er hårete bryst, jaktlag og kumbaya-synging et nederlag.

 

Kalte han deg homo? Hvor?

 

Tror ikke mange bryr seg om hvor mange ganger du går på Wayne's Coffee. Jeg gir faen i hva folk måtte mene om meg, jeg gir faen i hvordan jeg ser ut, og jeg synes det burde vært slik for alle.

 

Å være seg selv og ikke bry seg om hva samfunnet synes er noe man kan respektere folk for, men når man kommer med meningsløse personangrep på ett forum fordi en som faktisk er seg selv gir forslag er bare idiotisk.

 

I mitt forsvar, for jeg vet noen kommer til å reagere på dette:

 

HTC Desire tingen for noen måneder siden har med at datasystemer blir alltid fordummet, innelukket og generelt vanskeligere å drive med for folk som faktisk kan data jo flere idioter som bruker datasystemer.

 

Jeg snakker om å kunne skaffe root-access på Desire, noe som faen meg kan bli jævlig vanskelig hvis Google bestemmer seg for at systemet ikke er lukket nok. Jeg har i senere tid ombestemt meg og sitter med en HTC Desire mindre enn en halv meter unna, som nettop varslet meg om ny melding.

 

Yeah, jeg vet dette kommer til å ende med "jamen, du brydde deg da ikke om hva andre synes?", så jeg svarer nå:

 

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg har derimot argumenter for hvorfor jeg skrev det for noen måneder siden.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En SUV klarer ikke mer en ca. 25 km/t, så det får du ikke til!

 

 

Må faktisk si meg enig. SUVer er overraskende trange, ikke kan de kjøre i terreng, de er svindyre og man blir automatisk stemplet som en med liten penis/drittsekk.

 

True story.

 

Da har du ikke kjørt de nye Toyota Land Cruiserne! Makan til kraft og fremkomlighet! God plass har de også :)

Lenke til kommentar

Alt maset om pendulum, de suger okei.

 

Jeg har ikke mye til overs for Pendelum, men jeg synes det er passe teit at du tror du holder fasiten på musikksmak i hodet.

 

Pluss at SUV er ein enorm penisforlengar, og 50% av dei som køyrer slike bilar har ein tendens til å vere dritsekkar.

 

Du mener 90% av bygdefolk som deg? :tease:

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som kunne trenge en SUV.

Hytta mi er langt oppi fjellheimen der det snør forferdelig, og myndighetene ikke prioriterer å brøyte.

Men jeg kjører likevel en forhjulsdreven, fransk Escargot-tralle med piggfrie vinterdekk.

 

Konklusjon: Bor du i Bærum har du ingenting å klage på, og om du tror du trenger SUV, bør du heller melde deg på en kjøreskole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...