Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det kan hende dette er nok et skritt i amerikaniseringen av vårt udugelige lille land. I USA er det et lass med reklame før alle videoer på youtube

 

Mens vi snakker om drittland så er det mange ting som irriterer meg ved dette faenskapet vi kaller "landet vårt". Er ikke stolt over å vært norsk lengre, jævla drittsystem vi lever i! Alt for mange for sagt sin mening og komt frem med det de vil, det hindrer utvikling og fremskritt av norge!

 

Altfor mange får sagt meningene sine? Ja, fuck demokratiet. Jævelsystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens vi snakker om drittland så er det mange ting som irriterer meg ved dette faenskapet vi kaller "landet vårt". Er ikke stolt over å vært norsk lengre, jævla drittsystem vi lever i! Alt for mange for sagt sin mening og komt frem med det de vil, det hindrer utvikling og fremskritt av norge!

 

Altfor mange får sagt meningene sine? Ja, fuck demokratiet. Jævelsystem.

Tenker på grønne jævler som ikke skal ha borring av olje, boikotting av flyselskap osv...hva er det for noe?

 

Og disse ungdommspolitikerne som er så antirasistiske og hevder at hver eneste lille ting FRP sier eller gjør er rasistisk.

Lenke til kommentar

Tenker på grønne jævler som ikke skal ha borring av olje, boikotting av flyselskap osv...hva er det for noe?

 

Og disse ungdommspolitikerne som er så antirasistiske og hevder at hver eneste lille ting FRP sier eller gjør er rasistisk.

 

JESUS KRISTUS AVE MARIA OG DEN HELLIGE ÅND, alle ungdomspolitikere kan dra dit peppern gror og bli der. Iallefall SV'erne. Fuckings udugelige hele gjengen og griner seg skakk og grå når noen ytrer sin egen mening ang. rasisme innenfor politikk. Blir nedsablet av facebookmeldinger om at jeg må komme på "SOSIALISTISK UNGDOM HAR MØTE KOMKOM ELLERS FORSVINNER BUSSTILBUD!!!!!!!111".

Er det en ting jeg ikke gjør er det å stemme AP eller SV.

 

Og til dere andre: Jeg stemmer heller ikke Frp, EAT IT

 

http://www.youtube.com/watch?v=MGG5DuHyURg

Lenke til kommentar

Ett sosialdemokrati er ett passe genialt samfunn, hva vi har i Norge derimot er ganske rævkjørt. Man burde ta litt flere liberalistiske elementer, men fortsatt beholde mange av de bedre sosialistiske elementene.

 

Ta Island som ett eksempel. Det er forøvrig bankene sin feil for at økonomien deres er dårlig der, ikke hvordan samfunnet er bygd opp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Jeg er enig i at tidsløs er over alt når du gjør noe underholdene som ikke er produktivt. Jeg ser ikke hvordan du kan komme med den håpløse påstanden om at dataspill er mer tidsløs enn å se på dramaserier?

 

Du oppnår ingenting annet enn underholdning med å se på såpeopera, komedier osv. mens i dataspill kan man faktisk oppnå ett resultat som imponerer andre og får deg til å føle deg bra.

 

Feks. Minecraft, fantastisk avanserte byggverk med feller osv. vil imponere folk, samtidig som du er fornøyd med resultatet pga. alt arbeidet du satte inn i det. Du kan også ta EVE Online som ett eksempel... Er du med på å skyte ned en carrier, er du også med på å imponere hundrevis av folk som vil se det på killboards (Feks. Battleclinic), samtidig som du er mekting fornøyd med det selv.

 

Jeg ser ikke hvordan spill er mer sløs med tid enn såpeopera. Begge er underholdning, og burde behandles som det.

 

 

Jeg mener det er mer tidsløsing fordi folk ofte bruker mye mer tid på spilling, enn å se på en episode av days of our lives som er på 45 minutter.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at tidsløs er over alt når du gjør noe underholdene som ikke er produktivt. Jeg ser ikke hvordan du kan komme med den håpløse påstanden om at dataspill er mer tidsløs enn å se på dramaserier?

 

Du oppnår ingenting annet enn underholdning med å se på såpeopera, komedier osv. mens i dataspill kan man faktisk oppnå ett resultat som imponerer andre og får deg til å føle deg bra.

 

Feks. Minecraft, fantastisk avanserte byggverk med feller osv. vil imponere folk, samtidig som du er fornøyd med resultatet pga. alt arbeidet du satte inn i det. Du kan også ta EVE Online som ett eksempel... Er du med på å skyte ned en carrier, er du også med på å imponere hundrevis av folk som vil se det på killboards (Feks. Battleclinic), samtidig som du er mekting fornøyd med det selv.

 

Jeg ser ikke hvordan spill er mer sløs med tid enn såpeopera. Begge er underholdning, og burde behandles som det.

 

 

Jeg mener det er mer tidsløsing fordi folk ofte bruker mye mer tid på spilling, enn å se på en episode av days of our lives som er på 45 minutter.

 

Hvilken tid er det vi sløser? Enten spiller vi PC i 3 timer eller så somler vi rundt i 3 timer. Om du vil være med venner, gjøre lekser eller spille er opp til hver enkelt person, for det er den personen sin fritid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...