Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Fryser på fotene. Har på meg vanlige sokker, pluss ikke bare ett, men to par ullsokker! alikavel så er det kaldt. Ovnen står på full styrke også. Men det er vinden som trekker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Vet ikke, har ikke temperaturmåler. Fader som jeg er lei av kulden, og med denne vinden ble det 5 ganger verre, og jeg bor i et gammelt trekkfult hus, og våkner hver morgen av at jeg ligger å fryser.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jadda, skulle avslutte kvelden med å spille litt runescape. Er så lenge siden jeg har spilt at jeg har glemt av passordet. Fikk knotet meg til og fikk et nytt et. Så skal jeg logge inn for å spille da, men NEIDA, jævla drit. Da får jeg beskjed om at passordet er for enkelt og jeg må forandre det før jeg får spille. Ok så trykker jeg på forandre passord knappen som har kommet, og da kommer det fra at jeg skal skrive i noe grønt som er der adressene står, jeg skjønner faen ingenting! Prøvde å skrive et nytt passord i addressefeltet(der det ble grønt) men det funket så klart ikke. :roll: Jævlar, man skal da for faen ALLTID plages, skitspill, det er typisk, nå som jeg plutselig ville spille.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at "Ting som irriterer så grenseløst"-tråden nå er en generell chattetråd om tilfeldige emner som kommunisme og norske ords etymologi. Og det er ikke bare denne tråden som ender opp sånn..

 

☭ Gjør alle tråder like. ☭

 

Edit: Leif.

Er nok Cowboy Bob som er kommunistlederen her i gården... vi andre får bare være stille til vårt eget beste

Lenke til kommentar

Jeg hater snø så enormt mye at jeg ikke kan få sagt det med ord.

 

Ting jeg hater ved snø og kulde:

1. Det er kaldt.

2. Tyngre å gå.

3. Jeg må fyre som faen

4. Det er faenmeg 14 grader i klasserommet grunent kulda ute.

5. Glatt på veien.

6. Folk kjører faenmeg tregere enn farfaren min. Han er død.

7. Jeg må sove med teppe over dyna for å ikke fryse ihjel. Dyna blir tyngre, og det er ubehagelig.

8. Forkjøa for... tja. 3 gang i år. Deilig.

9. Mørkt hele jævla dagen.

10. ..med "dagen" mener jeg fritimene mine. Mørkt når jeg drar på skolen - mørkt når jeg kommer hjem.

11. Må kle på meg så inni helvetes mye.

12. Jeg er om dagen i et dilemma mellom klovnesko eller frostskader.

13. Trening må skje innendørs, med mindre man ønsker å fryse ihjel eller stå på ski.

14. Skigåing irriterer. Oppskrytt aktivitet til DE GRADER.

15. Grunnet mørket er jeg langt mer trøtt på vinteren enn om sommeren.

16. Går jeg uten lue når det snør blir jeg klissvåt i håret, og må derfor bære kulda inne i lengre tid etterpå.

17. Nevnte jeg hvor jævli bussventing er på vinteren?

18. Ikke nok med det - men bussene er faenmeg alltid forsinka også. Se punkt 6.

19. Flere som snuser her? Vel.. de fleste vil nok skjønne hva jeg mener med slimete og glatt snus om vinteren. Håper jeg. Hvis ikke er dette et fenomen som kun gjelder meg. Er det kaldt ute blir den jævli glatt og slimete når man kommer inn, og den må byttes.

20. Min gjennomsnittlige penisstørrelse er mindre enn om sommeren.

21. Vannet i springen tar mye lenger før det blir varmt. Når det først er varmt, tar det evigheter før du blir varm på henda av å vaske deg.

22. Går du ut etter du har vaska deg på henda... vel.. have fun.

 

Fuck snø. Fuck vinter. Dø. Jeg flytter snart.

Endret av Ajaco
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vintern er så jævlig som du gjør den selv. Vil du heller kle deg som ett fjollete moteikon med alt som var hipt av sommermote på vintern i stede for å kle deg skikkelig og kanskje ikke ha problemer med verken kulde, forkjølelse eller lignende så gjør du det. Når jeg gikk på FHS kledde alle de "kule" folka fra Oslo seg i dongeribukse og en tynn genser for å stå på snowboard i 35 minus.

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...