Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i helvete er Vallergan? Sovepiller?

Kunne trengt det nå ja, kommer ikke til å få sove i natt med det hengende over meg. AAAARRRRGH!

 

Edit: Oh, og en annen ting som irriterer meg akkurat nå er at en annen viss person jeg gjerne skulle snakket med nå har gått og lagt seg, så jeg må nøye meg med å få utløp for frustrasjonen min her. >.<

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

FAENNNNNNNNNNNN!

 

Meg: Er du sikker på at du ikke er sur på meg av en eller annen grunn, og at det er delvis grunnen til at du stikker? Sorry, jeg måtte bare spørre. Det har plaget meg i hele dag. :(

Han: Jeg er det, men vi kan snakke om det i morgen, OK? God natt.

 

Hva er vitsen med å gjøre slikt? Har man et problem så stikker man ikke fra en samtale på den måten og lar den andre sitte og lure. Der går den nattesøvnen.... >.<

 

Jeg har en løsning, ikke grav om slikt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jepp. Svartinger altså. Og sangen var rævva! Så jeg tror hun har blitt stemt fram kun pga sympati, buhu stakkars Stella. Ja vi må hvertfall stemme på henne fordi ellers kan man risikere å bli stemplet som RASISTER, nei vi er multikulturelle og lever i et flott samfunn må vi få fram.

 

Ikke flame meg. :ermm:

Lenke til kommentar

UPS irriterer meg! Joda, veldig greit at de leverer rett på dør, men også fryktelig irriterende at man må være hjemme, og de vet aldri helt sikkert når de kommer. Måtte ta meg fri fra skolen i dag for å være hjemme og vente på pakka, hvis ikke får jeg den ikke før om ei uke! Dette fører da til at jeg må gjøre ekstra mye skolearbeid hjemme. FORBASKET!

Lenke til kommentar

Poenget er vel heller det at en NORDMANN burde representere NORGE i Tyskland. Ikke det at hu ikke er "Norsk", men de kunne da i det minste stemt fram noen som er født og oppvokst i dette landet da ...

Ja, dette setter virkelig ting i perspektiv. Består det norske folk av fargeblinde mennesker??!!11

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...