Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du god til å sparke snø? :D

 

On-topic:

Joda. Vi fikk tidlig fri i dag, grunnet problemer med kloakksystemet på skolen. Klokka er ikke mer en 12.00 når jeg kommer hjem. Stikker hånda ned i lomma, for å finne nøkkelen. Der var det ingen nøkkel.

 

Måtte sitte i en iskald garasje i 2 timer før lillebror kom hjem.

Forteller dette til pappa når han kom hjem, da han plutselig utbryter med: "Hvorfor sjekket du ikke lista over garasjedøra? Ligger nøkkel der."

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

------

-------

 

Jævla bygdetulling.

 

Eg er berre meir mandig enn deg

 

 

 

Vet du hva? Jeg kan godt være det du kaller homo. Jeg hater snø, jeg BRYR meg om hvordan jeg ser ut, jeg kan gjerne ta meg en iskaffe, og jeg er innom Wayne's Coffee hver dag.

 

Du kan godt få kalle deg mer mandig enn meg, men for meg er hårete bryst, jaktlag og kumbaya-synging et nederlag.

Lenke til kommentar

Er du god til å sparke snø? :D

 

On-topic:

Joda. Vi fikk tidlig fri i dag, grunnet problemer med kloakksystemet på skolen. Klokka er ikke mer en 12.00 når jeg kommer hjem. Stikker hånda ned i lomma, for å finne nøkkelen. Der var det ingen nøkkel.

 

Måtte sitte i en iskald garasje i 2 timer før lillebror kom hjem.

Forteller dette til pappa når han kom hjem, da han plutselig utbryter med: "Hvorfor sjekket du ikke lista over garasjedøra? Ligger nøkkel der."

Jeg hadde vært på jobb og satt i bilen på vei hjem da jeg plutselig ble VELDIG dritetrengt. Etter verdt som jeg ble mer og mer trengt, så gikk farten på bilen opp... Jeg skrenset inn innkjørselen vår, heiv meg utav bilen og bort til ytterdøra, der jeg sto og prøvde å finne nøklene. Der var det selvfølgelig ingen nøkler, så jeg sprang tilbake til bilen, som jeg hadde prestert å låse! Når jeg kikket inn frontruta, så jeg nøklene henge i tenninga... (Sentrallås er for pyser...). Jeg tok opp telefonen og ringte etter storebror om han kunne skyndte seg ut med nøkler, men mellom latteranfallene sa han at de hadde han glemt hjemme hos oss. Med andre ord, de var låst inne i huset.

 

Da var det bare en ting å gjøre, jeg oppdaget at dovinduet på 50x50 cm stå på gløtta, så da var det fram med ståltråd og hekte vinduet opp. Med fødselsrier i rompa fikk jeg endelig opp vinduet, der jeg kravlet inn... Min neste utfordring var at jeg satte meg fast i vinduskarmen da jeg var halvveis inne, og ikke pokker om jeg kom meg løs. Jeg fant heldigvis ut at hvis jeg kneppet opp arbeidstøyet, så kunne jeg bare gli utav klærne og inn på dass...

 

Med andre ord, det irriterer noe grenseløst å måtte på do, men å ikke ha nøklene fordi de er låst inn i bilen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vet du hva? Jeg kan godt være det du kaller homo. Jeg hater snø, jeg BRYR meg om hvordan jeg ser ut, jeg kan gjerne ta meg en iskaffe, og jeg er innom Wayne's Coffee hver dag.

 

Du kan godt få kalle deg mer mandig enn meg, men for meg er hårete bryst, jaktlag og kumbaya-synging et nederlag.

 

Eg prøvde berre å ta personangrepet ditt med litt humor, men men.

 

Å bruke homo som skjellsord er for folk som ikkje fortener verken respekt eller moglegheita til å ytre meiningane sine på nettet.

 

Har ingenting i mot deg som person, eg veit knapt kven du er. Herregud mann, bryr meg fint lite om kor mange iskaffe du drikk eller kor mykje du barberar kroppshåra dine.

 

Veit du kva? Eg kan godt vere det du kallar bygdetulling. Eg elskar å bu i noreg, og snøen som kjem med på kjøpet. Eg bryr meg lite om korleis folk meinar eg ser ut, så lenge eg får vekk mopedbarten og har reine kle er eg fornøgd. Eg har har ingenting imot å høgge ved eller kle meg etter været.

 

Du kan godt få gjere kva faen du vil i kvardagen, men for meg er overreagering og insinuering om at eg ser jævlig ut eit nederlag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vet du hva? Jeg kan godt være det du kaller homo. Jeg hater snø, jeg BRYR meg om hvordan jeg ser ut, jeg kan gjerne ta meg en iskaffe, og jeg er innom Wayne's Coffee hver dag.

 

Du kan godt få kalle deg mer mandig enn meg, men for meg er hårete bryst, jaktlag og kumbaya-synging et nederlag.

 

Vi gir alle faen i hva du synes om ting, hva du drikker og hva slags sinnsyke illusjoner om seksualitet du har.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vakemaskinen. Det går ikke ann å velge program på den. Eller jo, man velger program, så lever den sitt eget liv etter det.. Står å vasker i timesvis, selv om jeg har på kort program osv. Snart ryker vel hele maskina.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...