Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du er fortsatt en drittsekk!

 

JÆVLA DRONES, fy faen. CCP burde virkelig forbedre drone AIen. Jeg ber dem skyte på en frigate som warp scrambler meg, ja, de følger ordre, men de går etter wave-trigger rett etterpå istedenfor den andre frigatten som scrambler meg? Det ender bare opp med at siden jeg sitter med ingame browseren og skriver dårlige innlegg på diskusjon så har jeg mistet 6 T2 drones. :thumbdown:

 

EDIT: Oppdatering... Nå mistet jeg 2 drones til mens jeg skrev dette innlegget... BURN!

 

Oppdatering 2: Nærmeste tech 2 warriors er 5 jumps unna. YAY!

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

JÆVLA DRONES, fy faen. CCP burde virkelig forbedre drone AIen. Jeg ber dem skyte på en frigate som warp scrambler meg, ja, de følger ordre, men de går etter wave-trigger rett etterpå istedenfor den andre frigatten som scrambler meg? Det ender bare opp med at siden jeg sitter med ingame browseren og skriver dårlige innlegg på diskusjon så har jeg mistet 6 T2 drones. :thumbdown:

 

EDIT: Oppdatering... Nå mistet jeg 2 drones til mens jeg skrev dette innlegget... BURN!

 

Oppdatering 2: Nærmeste tech 2 warriors er 5 jumps unna. YAY!

 

 

Har du gefurbla scrumplewarfen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Altså. Det jeg egentlig vil frem til er de personene som kjøper en 4x4 SUV, og bor midt i Oslo sentrum.

Bor du langt utenfor byen, så ser jeg greia. Men finnes da allikevel mindre 4x4 biler her i verden, om du vil ha en pen firehjulstrekk.

 

Den andre grunnen min er at SUV'er ser helt jævlig ut. Tror ikke jeg har sett en eneste SUV i denne verdenen utenom Range Rover Sport, som ser forferdelig ut.

 

Den tredje grunnen er kjørestilen/måten til disse dyre SUV eierne. De bare presser seg frem, uansett. Møtte på en slik dust i helgen, da han prøvde å presse sin 3 meter breie Porsche Cayenne i mellom vår bil og en annen bil, på en trang vei på en P-plass.

De brøyter seg frem, og tror de eier alt på veien, og kan gjøre som de vil. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle, men har vært borti mange slike.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer at jeg ikke skjønner hvorfor folk synes Matrix Reloaded og Revolutions er dårlige. Folk sier no om kristent motiv elns men da jeg er oppvokst i et agnostisk hjem så legger jeg ikke merke til det.

Jeg er oppvokst i et ateistisk hjem, så det er sikkert relatert til hvorfor jeg mener alle matrix-filmene er en load of bullcrap

Lenke til kommentar

Du... Sorry, jeg overreagerte, og var direkte kvalm. Jeg dreit meg ut, og ønsker å unnskylde meg.

 

+10 internets to you!

 

Det respekterer jeg, få som åpent går ut og sier unnskyld.

 

Matrix 1 var kul. Men arkitekten og de hvite tvilingene var kjedelige.

 

The Matrix var ganske grei ja, men Matrix Reloaded og Matrix Revolutions er faktisk de to eneste filmene jeg har sovnet til.

 

Jeg er oppvokst i et ateistisk hjem, så det er sikkert relatert til hvorfor jeg mener alle matrix-filmene er en load of bullcrap

 

Fordi?

Lenke til kommentar

 

 

Du... Sorry, jeg overreagerte, og var direkte kvalm. Jeg dreit meg ut, og ønsker å unnskylde meg.

 

Som Kaymeerah sa, respekt! Er ikkje mange som får til å skrive slikt på internett, dei fleste hadde nok berre sagt "lol trolled xD" eller liknande. Slik oppførsel er flott, og det er fleire som kanskje burde reflektere over oppførselen sin.

Eg er vel ikkje heilt uskyldig sjølv, 4chan-memes løyser aldri problem. :ermm:

Lenke til kommentar

Som Kaymeerah sa, respekt! Er ikkje mange som får til å skrive slikt på internett, dei fleste hadde nok berre sagt "lol trolled xD" eller liknande. Slik oppførsel er flott, og det er fleire som kanskje burde reflektere over oppførselen sin.

Eg er vel ikkje heilt uskyldig sjølv, 4chan-memes løyser aldri problem. :ermm:

 

Jeg trenger ikke å skrive slikt, jeg tar nemlig aldri feil. :cool:

Lenke til kommentar

FAENNNNNNNNNNNN!

 

Meg: Er du sikker på at du ikke er sur på meg av en eller annen grunn, og at det er delvis grunnen til at du stikker? Sorry, jeg måtte bare spørre. Det har plaget meg i hele dag. :(

Han: Jeg er det, men vi kan snakke om det i morgen, OK? God natt.

 

Hva er vitsen med å gjøre slikt? Har man et problem så stikker man ikke fra en samtale på den måten og lar den andre sitte og lure. Der går den nattesøvnen.... >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...