kremt Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 21 hours ago, Dubious said: Vanlig pris er ~20 øre og nå er det nærmere 50 øre. Snitt på 58 øre i dag, 76 i morgen, ink moms. Alllerede dyrere enn Størespris og det er pent vær og 7 + grader ute.
Zork Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 18 hours ago, Simen1 said: 100 mil er på bare 10 timer i bil. Tror du skal regne på den igjen - og da med norske vinterveier i tankene og ikke autobahn en fin sommersdag.
Simen1 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Zork skrev (53 minutter siden): Tror du skal regne på den igjen - og da med norske vinterveier i tankene og ikke autobahn en fin sommersdag. Jeg hoderegnet et gjennomsnitt av Østlandet-motorveier (120) og Nord-Norge "motorveier" (80). På autobahn er det bare trailerfeltet som går så sakte som 100. Det meste annet flyter i 130-160. Edit: Du har rett, jeg overvurderte. I følge Google så vil snitthastigheten Trondheim-Nordkapp være 69 km/t og Lillehammer-Kristiansand 85 km/t. Så 100 mil vil ta ~14,5 time i Nord-Norge og ~12 timer i Sør-Norge. Endret 12 timer siden av Simen1
Dubious Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Simen1 skrev (6 minutter siden): og Nord-Norge "motorveier" (80). Går sikkert fint an å kjøre i 80 om du aldri møter noen, på dagtid. Nå er det lenge siden jeg har vært nord for Namsos, men jeg har kjører på mange 80 sone veier uten midtstripe. Helt sikkert mange 60 soner og lavere også, så snittet blir nok nærmere 60 enn 80.
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden trikola skrev (9 timer siden): Vel, en økning MED 200% gir 300% til slutt, en økning TIL 200% gir 200% til slutt, en økning PÅ 200% er jeg sannelig ikke sikker hva det blir. En økning på 200% blir det samme som en økning med 200%, ergo en økning på 200% av de originale 100%, altså 300% til sammen, 3x det opprinnelige tallet. Jeg ser ingen annen logisk utvei i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå