Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

At jeg prøver å legge meg inn i jobzone men det går ikke. Faens elektronikk som sier jeg må fylle ut noe som jeg HAR fylt ut. HVORFOR må alt være så vanskelig? samme hva det er så skal man plages.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig mener jeg at lett MC er en ENDA bedre ide, men så smart var jeg ikke.

Jeg ser denne diskusjonen var ferdig for litt siden, men tenkte jeg skulle kommentere siden jeg har hatt lett MC siden jeg var 16.

Det er sinnsykt mye bedre enn moped. Det går ann å kjøre mange mil, og du kan ligge over 100 på motorvei i motbakker, med passasjer. Teorien tilsvarer også bil, så når du tar bil teorien er det 0 stress. Det er også en ting du kan bruke videre i mange år etter du får bil lappen, siden du kan ha passasjer og den går bra nok til å kjøre overalt i sommerhalvåret.

Lenke til kommentar

Det er så mange raringer på Youtube. Kommentareltene der må være noe av det verste. Hvor mange gærninger finnes det? Egneutviklede teorier om alt mulig tull og de er overalt også.

 

"Dollar is dead" skrives tusenvis av steder. Av hvem? Er det valutakurser de tenker på eller de generelt bare gærne konspiraasjonsteoretikere som blander sammen alt mulig tull?

Lenke til kommentar

Det er så mange raringer på Youtube. Kommentareltene der må være noe av det verste. Hvor mange gærninger finnes det? Egneutviklede teorier om alt mulig tull og de er overalt også.

 

"Dollar is dead" skrives tusenvis av steder. Av hvem? Er det valutakurser de tenker på eller de generelt bare gærne konspiraasjonsteoretikere som blander sammen alt mulig tull?

 

Og de eneste kommentarene på toppen som er "highest rated" er de som går slik:

 

"THUMBS UP IF YOU ARE THE 312TH VIEWER!!!!!1111"

 

"15 ppl dosnt like kittens"

 

osv :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...