Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Crescent ja, de er kule...

 

 

Irriterer meg at jeg ikke får ut lagerytteringene av sachsen jeg holder på med, har fårr ut fire, bare to igjen nå......

 

 

Her er forresten noe bilder av motore og sykkel for de som er intresserte:

 

 

 

 

 

Den var temmelig rusten! Er du sikker på at du vil få noe liv i den uten å skifte ytterlig med deler? Og om du får liv i den så vet jeg ikke om den vil være så trofast. :p

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at Gavekort ikke har tro på prosjektet mitt....

 

Ja, jeg vil få liv i den, det ser værre ut enn det er, selve innmaten i girkassen ser faktisk VELdig bra ut, tenker da på tannhjul og slikt, clutchen som dere ser på bildet må jeg nok skifte, men den har jeg liggende fra en donormotor som mangler stort sett alt bortsett fra clutchen.

Lenke til kommentar

En kompis ringte nettopp og spurte om jeg skulle være med å trene. Så jeg svarte; nei, sorry, er i hvileuka på RYP. Og han bare "Hahah...det funker ikke da"

 

ÅRH! :wallbash: Faen meg den største nooben jeg har møtt! Tror han har så peiling på vektløfting og at han er så maskin kun fordi han er på grensen til å være undervektig og derfor veldig markert...ÅRH!!!!

 

Tror han er så sterk også, men jeg trener jo med mer enn han maxer i benken :grin:

Lenke til kommentar

Fikk tidenes nedtur på jobben i dag. Tittet på klokka og den var kvart på og de andre begynte også å rydde. Jeg gikk og vasket vekk olje og skit fra hendene og var klar til å ta med meg jakka for så å stemple meg ut, da jeg tittet på klokka en gang til og den viste 13:50. Og jeg slutter klokka 15:00. :(

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

En kompis ringte nettopp og spurte om jeg skulle være med å trene. Så jeg svarte; nei, sorry, er i hvileuka på RYP. Og han bare "Hahah...det funker ikke da"

 

ÅRH! :wallbash: Faen meg den største nooben jeg har møtt! Tror han har så peiling på vektløfting og at han er så maskin kun fordi han er på grensen til å være undervektig og derfor veldig markert...ÅRH!!!!

 

Tror han er så sterk også, men jeg trener jo med mer enn han maxer i benken :grin:

 

 

Irriterer med folk som tror de vet bedre. (kompisen din)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...