Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Super start på dagen gitt. Først forsovelse, så går sikringen når man lar kokeapparet gå mens man sitter på do og må gjøre seg ferdig i mørket. Frokosten i dag bestod da av noen kjeks og halv kopp kaffe, og som prikken over i-en, har det begynt å gjøre vondt i tanna når jeg pusser tennene. Resten av dagen kommer også til å bli fortryllende.

 

What a wonderful day.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Operasjon dagsverk i dag, vi kunne velge mellom og være på skolen en halv dag eller jobbe, jeg valgte og være på skolen så er det bare meg i klassen...

 

Siden jeg var borte i går så fikk jeg ikke vite hvor mange som skulle jobbe, så nå sitter jeg på skolen og skal gjøre klart et foredrag om Avenged Sevenfold...

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å klø meg selv i søvne, og det kommer...veske ut av eksemen min. Og den jævla satans hudlegen gir meg jo faen ikke en fuckings time enda jeg har gitt de et brev fra legen der det står HASTER på. Hvis det står HASTER så vil jeg faktisk få gjort noe med det i år. Og det verste er at når jeg endelig får time kommer han til å bruke sånn 3 min på å gi meg en resept eller gi meg et opplegg elns så er det fikset.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at forumet er helt på jordet akkurat nå. 11 sider med innlegg, og det eneste som vises i Mine Innlegg er DNFK og "Ting som er hyggelige og gjør deg glad".

 

Edit: Nå ble "Ting som gjør deg hyggelige..." bytta ut med denne tråden. Disse forumproblemene begynner så smått og gå meg på nervene.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...