Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: jeg sa nei til jobb av prinsipper.

 

 

failtrain.jpg

 

Hihi :wee:

 

 

HAHAHAHA! Å fyttikatta! :nei:

 

Nei, men serr:

 

-Hvorfor skal jeg avstraffes med en ekstra kjedelig dag fordi jeg ikke vil jobbe for veldedighet?

Det er ingen som skyter deg med hagle om du ikke gir til bøssebærerne som kommer på døra?

 

Det blir det samme for ingen skal kunne påtvinge meg å slite og jobbe for å tjene noen kroner jeg umiddelbart på gi til barn i Brazil.

 

Så i min mening skal jeg kun ha en vanlig skoledag med vanlige fag eller fri.

Endret av Hestekølle
Lenke til kommentar

Jeg er enig med hestekølle, men med et par kommentarer.

Hvilket prinsipp er det du står på?

Det er klart det finnes bedre veldedige formål som kan donneres til, om optimaliseringen av veldedigheten er et problem for din vilje til å delta bør du stille til komitè for neste års aksjon og prøve å forandre det, til f.eks. vaksiner eller arbeid mot malaria (som gir mange fler liv reddet pr kost).

Vurderte du å "arbeide hjemme" og la foreldrene dine donnere penger? Eller å ta det fra egen lomme for å få en fridag?

Lenke til kommentar

Jeg er enig med hestekølle, men med et par kommentarer.

Hvilket prinsipp er det du står på?

Det er klart det finnes bedre veldedige formål som kan donneres til, om optimaliseringen av veldedigheten er et problem for din vilje til å delta bør du stille til komitè for neste års aksjon og prøve å forandre det, til f.eks. vaksiner eller arbeid mot malaria (som gir mange fler liv reddet pr kost).

Vurderte du å "arbeide hjemme" og la foreldrene dine donnere penger? Eller å ta det fra egen lomme for å få en fridag?

 

Ja av dine punkter og at jeg velger selv om jeg vil gi og hva jeg vil gi til veldedighet. Tenkte på å jobbe hjemme, men vi måtte tjene minimum 300 kr og det er litt dyrt for en fridag :/

Lenke til kommentar
om optimaliseringen av veldedigheten er et problem for din vilje til å delta bør du stille til komitè for neste års aksjon og prøve å forandre det

 

Og etter det kan du ta deg en tur gjennom det magiske kongeriket på den flyvende enhjørningen din som kommer reisende over regnbuen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Å skru opp hyller. Så latterlig at man skal plages sånn! skruene spretter ut, hylla faller ned å river med seg høytalerene. Skrumaskin er ikke praktisk i det hele tatt, med mindre man allerede har hull til skruene så man bare kan skru.

Lenke til kommentar

Ble nektet i og kjøpe ett par 18 årsaldersgrense spill idag, i butikken jeg har kjøpt minst 15 spill med 18 års aldersgrense iløpet av de siste to årene.

 

Hva i helvette skal jeg gjøre de 20 minuttene jeg må vente på bussen som går hjem etter jeg har tatt bussen fra skola til sentrum om jeg ikke kan se hvafornoe brukt x360 spill/dvd de har inne??

 

Hvorfor ville han absolutt ikke selge spillene til meg?, jeg mener, det er jo ikke så viktig at jeg hadde fått fadern til og bli med meg dit, eller så viktig att jeg gidder spørre noen om og kjøpe for meg.

Rett og slett bare en veldig unødvendig ting og gjøre, spessielt med tanke på at jeg faktisks blir 18 om 20 dager.

 

Dessuten er dette en liten kjip spillbutikk som jeg ikke kommer til og ha noe interesse av og gå inn i om 21 dager når jeg ikke må vente på bussen der.

 

 

Har en liten hypotese om at dette er noe menn med dårlig hårvekst i slutten av tyveårene som atpåtill jobber i spillbutikker må gjøre for og føle seg over andre folk?

 

 

 

Til sist, bare en ting kan gjøre at jeg setter foten min inn dit igjen og det er ett bra tilbud på en gt5+ps3 slim pakke når den tid kommer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...