Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (7 minutter siden):

Hvordan skal jeg planlegge hele dagen i morgen, når kundeavisen til Obs ikke fungerer..

Kundeavisen for min del av landet fungerer hos meg. Prøv restart eller en annen PC. Evt send meg ditt postnr eller landsdel på pm så kan jeg sjekke om den også fungerer hos meg.

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (12 minutter siden):

Kundeavisen for min del av landet fungerer hos meg. Prøv restart eller en annen PC. Evt send meg ditt postnr eller landsdel på pm så kan jeg sjekke om den også fungerer hos meg.

Alnabru fungerer, men ikke City Lade. 

Når jeg prøver City Syd så kommer det opp "Ingen kundeavis denne uken"

Så jeg får vente til i morgen.. Obs er uansett til slutt. 

Lenke til kommentar

Nordmenn irriterer meg litt. De uttaler seg alltid så trygt og "korrekt" i alle sammenhenger. Så hvis man selv skiller seg LITT ut så skiller man seg så voldsomt mye ut, hvis dere skjønner hva jeg mener. Trives derfor bedre med alle gærningene i f.eks USA, så jeg kan være meg selv helt og fullt ut. Når jeg er i Norge så tørr jeg ikke helt å være meg selv rett og slett.

Endret av DukeNukem3d
Lenke til kommentar

Irriterer meg at flere og flere butikker kopierer IKEA (i hvert fall der jeg så det først), og designer butikken slik at man må gå igjennom alle hyllene i en slags sti for å komme fra inngangen til kassen. Det går ikke ann å bare svippe innom å kjøpe én ting man vet hvor ligger, uten å måtte gå igjennom hele butikken.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Skurupu skrev (1 time siden):

Irriterer meg at flere og flere butikker kopierer IKEA (i hvert fall der jeg så det først), og designer butikken slik at man må gå igjennom alle hyllene i en slags sti for å komme fra inngangen til kassen. Det går ikke ann å bare svippe innom å kjøpe én ting man vet hvor ligger, uten å måtte gå igjennom hele butikken.

De fleste butikkene med slike løsninger har snarveier. 

Får plass til flere varer med slik løsning, og større sjanse for at folk kjøper mer. 

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (2 timer siden):

Irriterer meg at flere og flere butikker kopierer IKEA (i hvert fall der jeg så det først), og designer butikken slik at man må gå igjennom alle hyllene i en slags sti for å komme fra inngangen til kassen. Det går ikke ann å bare svippe innom å kjøpe én ting man vet hvor ligger, uten å måtte gå igjennom hele butikken.

XXL på Strømmen hater meg fordi jeg går inn utgangen og motstrøms for å spare tid fordi det jeg handler er i enden av «løypa» deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forrige uke på IKEA gikk vi gjennom hele butikken og kom til kassen. Det var én ting vi manglet, som var i andre etasje, alt annet vi handlet var i første etasje. Da vi går mot heisen ble vi stanset av IKEAs vakter. Det er nemlig ikke "lov" å gå de 10 meterene bort til heisen fra her vi står nå. Vi ble bedt om å gå tilbake den veien vi kom fra, altså gjennom hele butikken på nytt. Først måtte jeg le, for det var jo en vits, ikke sant? Så ble jeg irritert, men de blokkerte veien fysisk mens de insisterte videre.

Så da måtte jeg gå igjennom hele første etasje én gang til, ta heisen opp i andre etasje og gå igjennom den, ta heisen ned til første etasje, og gå hele første etasje for tredje gang. Det som burde ha tatt ca 1 minutt, tok minst 15. Heldigvis var vi to, så kona kunne stå igjen ved kassen med vogna, ellers måtte jeg tatt med vogna på denne rundturen. Å gå motstrøms med stor vogn i et stappfult IKEA trur jeg er det nederste nivå i helvete.

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (24 minutter siden):

Forrige uke på IKEA gikk vi gjennom hele butikken og kom til kassen. Det var én ting vi manglet, som var i andre etasje, alt annet vi handlet var i første etasje. Da vi går mot heisen ble vi stanset av IKEAs vakter. Det er nemlig ikke "lov" å gå de 10 meterene bort til heisen fra her vi står nå. Vi ble bedt om å gå tilbake den veien vi kom fra, altså gjennom hele butikken på nytt. Først måtte jeg le, for det var jo en vits, ikke sant? Så ble jeg irritert, men de blokkerte veien fysisk mens de insisterte videre.

Så da måtte jeg gå igjennom hele første etasje én gang til, ta heisen opp i andre etasje og gå igjennom den, ta heisen ned til første etasje, og gå hele første etasje for tredje gang. Det som burde ha tatt ca 1 minutt, tok minst 15. Heldigvis var vi to, så kona kunne stå igjen ved kassen med vogna, ellers måtte jeg tatt med vogna på denne rundturen. Å gå motstrøms med stor vogn i et stappfult IKEA trur jeg er det nederste nivå i helvete.

Når du skriver vi, så reger jeg med at dere var minst 2 stykker, så da kan en person være igjen med vogna, mens den andre tar snarveien opp. 

Irriterer at alle varene ikke er i første etasje, men at en må innom ustilling for å hente diverse småting. 
Som regel stryker jeg de fra listen, og kjøper det en annen plass. 

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (1 time siden):

Forrige uke på IKEA gikk vi gjennom hele butikken og kom til kassen. Det var én ting vi manglet, som var i andre etasje, alt annet vi handlet var i første etasje. Da vi går mot heisen ble vi stanset av IKEAs vakter. Det er nemlig ikke "lov" å gå de 10 meterene bort til heisen fra her vi står nå. Vi ble bedt om å gå tilbake den veien vi kom fra, altså gjennom hele butikken på nytt. Først måtte jeg le, for det var jo en vits, ikke sant? Så ble jeg irritert, men de blokkerte veien fysisk mens de insisterte videre.

Så da måtte jeg gå igjennom hele første etasje én gang til, ta heisen opp i andre etasje og gå igjennom den, ta heisen ned til første etasje, og gå hele første etasje for tredje gang. Det som burde ha tatt ca 1 minutt, tok minst 15. Heldigvis var vi to, så kona kunne stå igjen ved kassen med vogna, ellers måtte jeg tatt med vogna på denne rundturen. Å gå motstrøms med stor vogn i et stappfult IKEA trur jeg er det nederste nivå i helvete.

Håper noen som opplever det der lager en stor diskusjon med vaktene og får en til å filme det hele. Så legger man det ut på nett og ber om kommentarer. Når den har gått viralt så kontakter man avisa som igjen kontakter Ikeas pressetalsperson og ber om en kommentar.. I beste fall klarer en sånn video å endre Ikeas praksis og redder et utall mennesker fra det nederste nivå i helvete i framtida.

Lenke til kommentar

Måser, for noen irriterende vesen, spesielt Krykkje. Jeg hadde tålt de bedre om det ikke var for det øredøvende skrålet som pågår 24/7. Jeg tåler de større måsene bedre da de ikke har like irriterende skrik. 

Nå vet jeg det er menneskers skyld at de hekker på tak blandt oss, men det er en grunn til at jeg gleder meg til August hver sommer, for da har de reist med sin nye familie til kjente strøk, langt borte fra oss mennesker.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (22 minutter siden):

Helt grei aktivitet der, men det meste foregår i noen få tråder. 

For mer aktivitet så kan du prøve Reddit. 

Nei, det er ikke "helt grei" aktivitet der. Det er omtrent "ingen" aktivitet der. 

Og nei, reddit er ikke interessant for meg.

Lenke til kommentar
Winnowill skrev (34 minutter siden):

Nei, det er ikke "helt grei" aktivitet der. Det er omtrent "ingen" aktivitet der. 

Og nei, reddit er ikke interessant for meg.

Syns aktiviteten på film/tv her på forumet er noks ok nå. Var mye aktivitet her i før-facebook-tid, så ble det veldig lite , men nå har det tatt seg opp greit igjen. 

Reddit er et rotehøl, får vondt i hodet av sidene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...