Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

12 hours ago, GiaMahan said:

Skjønner ikke poenget med å love noe i i utgangspunktet. Holdningen min er å heller å gi færre løfter, men holde de få jeg har. Skulle ønske det gjaldt flere. 

 

Man må lære å vise slike folk utgangsdøra både profesjonelt og privat. Kanskje til og med gå til samlivsbrudd eller oppsigelse hvis man får slike med på kjøpet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (51 minutter siden):

Man må lære å vise slike folk utgangsdøra både profesjonelt og privat. Kanskje til og med gå til samlivsbrudd eller oppsigelse hvis man får slike med på kjøpet.

Er i en litt kjip situasjon hvor jeg føler at jeg ikke har noen andre alternativer enn å vente. Hadde jeg hatt reelle alternativer ville jeg nok trukket meg unna dette for lengst, får så dårlig inntrykk. Prøver samtidig å være forståelsesfull ovenfor at folk har det travelt, men hva er poenget med å si "jeg skal sende deg det innen i morgen senest". Dette påvirker ikke bare meg, så det gjør det hele ekstra ergerlig fordi jeg ikke kan gi andre igjen tydelig svar. Og jeg liker jo å gi andre tydelige beskjeder så tidlig som mulig. 

Lenke til kommentar
18 minutes ago, anon_83104 said:

Kjæledyrsdumpere. Men irritasjon er vel for mildt ord. 

Absolutt.

Dette er samfunnets bunnskum. Det finnes gode grunner til at man må få andre til å ta seg av de man har ansvar for, men "vil på ferie" eller "ble litt mer stress med denne nå etter koronan ga seg" er ikke blant dem. 

Hvor ekstremt lavmåls må en være for å tro at levende vesener, med de samme grunnleggende behov som en selv, er noe man bare kan bruke og kaste?

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

At NRK er en talerstol for gjennomført bløffing og allah-misjonering . Les mere...

Islams grenser har vært blodige siden Muhammed og helt inn i vår tid. Nå har vi jihaden og terroren på innsiden av Vesten. Hvor lenge tror NRK og Rana at de kan fortsette å bedra folk? Hva vil NRK med denne intellektuelle og historiske svindelen? Tror Rana at nordmenn flest ikke ser alle konfliktene islam bringer med seg inn i det frie Norge og den frie verden?

Ja, vi vet mer enn nok om islams gjødsling av lokalsamfunn i Norge.  Vi vet mer enn nok om hva som har skjedd med de tapte områdene i og ved franske storbyer. Det blir først påtrengende mye hijab og side kåper på kvinnene, og gangsterislam i gatene iscenesatt av unge muslimske gjenger, antakelig sist observert på Stovner da ambulanse ble angrepet.

Kilde, slik skal samfunnet gjødsles med islam. Reglene de vantro skal følge.

Bare svenskene er dummere enn oss nå. De er verdensberømte for sin imam-sleiking. Selv etter at den mest kjente er nylig tiltalt for et utall økonomisk kriminalitet. 

Det er kraftig irriterende at denne røver-religionen og primitive erstatningen for et samfunn av moderne mennesker skal få innpass, og at så mange er apologeter for noe som egentlig er frastøtende, voldelig og nedbrytende, farlig. Det er skrevet mange bøker om farene og Europa er stuvende full av eksempler på volden og mangelen for respekt for menneskeliv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
djgudleif skrev (27 minutter siden):

Håper de som dumper kjæledyr:

Gjennomgår pigeon torture. Gjerne etter å ha blitt skutt i kneet. De blir senere lagt i en boks som er for liten til å sitte, stå, eller ligge i. De skal råtne der.

(jeg mener ikke noe av dette, bare sykt digg å skrive)

Det er lov å håpe. Katten vår stakk av og ble funnet. Vi ble mistenkt for dumping. Vi hadde selv opprinnelig plukket den opp ute. Da hadde den spist pinner og stein. Jeg vil heller si at vi skal påby at katter må være inne. De gjør skade på naturen. Alle andre dyr holdes inne eller i bånd, hvorfor skal en katt være løs ute?

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (12 minutter siden):

irriterende klikking på telefonene til folk. Hver eneste gang de skal skrive ett eller annet, så hører alle andre klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-klikk hele forbanna tiden.

i tillegg til alle lydene når de skal sende eller motta meldinger... 

Jeg får ikke av vibrasjonslydene når jeg skriver, bortsett fra når jeg er har under 15 % strøm. Jeg har slått av vibrering i innstillinger, men det fortsetter å vibrere mens jeg skriver. Noen smarte hoder der ute som vet hva annet jeg bør skru av? 

Lenke til kommentar

At folk tror at cancel  Culture  ble oppfunnet i nyere tid, når det i realiteten  har pågått over lengre tid.

Hørt om INTERNETT i dag kontra INTERNETT 1990? nei? Tenkte meg det

Hørt om å det å kunne få lettere tilgang på informasjon ano 1990, kontra 2021? Nei? Tenkte meg det.

 Det er mer mobbing i 2021 kontra 1990? Hørt om INTERNETT og sosiale Medier? 

 

 

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Hadde nettopp besøk av en liten gjeng med spøkelser og annet skrømt. Den ene i flokken var tydelig syk, hostet og snufsa i ett kjør hele tiden.

Sannsynligvis bare forkjølelse, men hvorfor er foreldre blitt så evneveike at de ikke klarer å si nei til ungene sine? At en syk unge skal gå fra dør til dør og spre basillene sine til hele nabolaget er akkurat det vi trenger nå. 

Og jeg liker ikke Halloween engang. 

Helvete. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
:utakt skrev (9 minutter siden):

Hadde nettopp besøk av en liten gjeng med spøkelser og annet skrømt. Den ene i flokken var tydelig syk, hostet og snufsa i ett kjør hele tiden.

Sannsynligvis bare forkjølelse, men hvorfor er foreldre blitt så evneveike at de ikke klarer å si nei til ungene sine? At en syk unge skal gå fra dør til dør og spre basillene sine til hele nabolaget er akkurat det vi trenger nå. 

Og jeg liker ikke Halloween engang. 

Helvete. 

Kan Jo hende ungen feks var allergisk mot kostymer eller godteri.

De kostymene er jo rene krefta i kløe og snue iforhold til vanlige klær.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 timer siden):

Hadde nettopp besøk av en liten gjeng med spøkelser og annet skrømt. Den ene i flokken var tydelig syk, hostet og snufsa i ett kjør hele tiden.

Sannsynligvis bare forkjølelse, men hvorfor er foreldre blitt så evneveike at de ikke klarer å si nei til ungene sine? At en syk unge skal gå fra dør til dør og spre basillene sine til hele nabolaget er akkurat det vi trenger nå. 

Og jeg liker ikke Halloween engang. 

Helvete. 

Si det til regjeringen. Det  var et oppslag om det hvor regjeringen ba foreldrene å holde barna hjemme hvis dem snufset.. dog var fhi sterkt uenig om å nekte barn fra å gå på halloween.

 

Og vips så bøyde regjeringen seg for presset, fra både foreldre og FHI.

 

Så.. bare å takke venstreregjeringen for at det er løsunger  som et ute å snufser

 

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Småunger er kronisk snufsete hele høsten, så hadde det bare vært det skulle jeg ikke reagert. Det var så markant mye mer enn litt snufs, det var masse host og nys og skikkelig sausa. Foreldre bør ha litt bedre vurderingsevne enn å sende ut sånne på godtetokt. 

Rådet fra helseministeren og øvrigheta ble vel også endra til at sjuke unger ikke skulle gå Halloween. Burde være unødvendig å si. 

Men men. Jeg fikk vel ikke lungepest i dag heller. 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Noen plasser så er regelen at om utelampen er slått av så ønsker de ikke besøk.

Hadde jeg bodd en plass med unger så ville jeg åpnet døren med våpen i hånda... det er tross alt Halloween.
Ikke ekte våpen, bare noe som ser ekte ut.
Må være lov å skremme ungene når de oppfører seg som pøbler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Laffe skrev (På 30.10.2021 den 22.24):

At folk tror at cancel  Culture  ble oppfunnet i nyere tid, når det i realiteten  har pågått over lengre tid.

Det ble kanskje ikke oppfunnet i nyere tid, men det har bare vært en utbredt greie de siste årene. Ingen ville "kansellert" deg om du fortalte en vits om transpersoner i 2008.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...