Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

BadCat skrev (2 timer siden):

Tålmodighet er en dyd. Her hengte det skilt "vi bygger fiber i dette nabolaget" i 15 år før det ble en realitet.

Var det før de startet utbygging eller etter?

Dragen skrev (57 minutter siden):

Høres ut som Eidsiva.

Jepp... Verste er 1-års kontrakt for etableringstilbud... Krysser fingra for at det faktisk funker som det skal når vi først blir koblet til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som sier "Er du ikke viking?" 

Javel.. og det kommer i fra en person som griner bare fordi det er litt kulde (21- grader der og da) samtidig grine over at det er 25+

Da er vel jeg mer mektigere enn viking. Takler både 25- og 25+. 

Hva med å trene litt og få av seg litt fett. Kanskje man takler 25+- 

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Å få opp melding om at du har blitt med i en gruppe på Facebook men meldte deg aldri inn der.. 

Har en følelse av at Facebook gjør dette for å få deg til å bruke plattformen mer. Jeg bruker den i grunnen ganske lite og det er irriterende å være i grupper jeg ikke har meldt meg inn i..

Det samme skjer med "liker".. Jeg har vist likt ting og følgt ting jeg aldri ville likt.. 

Kanskje det er fordi jeg bruker facebook på mobilen (i nettleseren gidder ikke appen).. 

Lenke til kommentar
23 hours ago, Omnia vincit amor said:

Å få opp melding om at du har blitt med i en gruppe på Facebook men meldte deg aldri inn der.. 

Det som er med facebook er at det er nok at noen av dine venner legger deg til i en gruppe de er med i, og vipps så har du blitt med i gruppa du også, uten noen form for bekreftelse fra din side.

Heldigvis lett å forlate grupper igjen, men ganske irriterende likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Tåkefyrste skrev (5 minutter siden):

Det som er med facebook er at det er nok at noen av dine venner legger deg til i en gruppe de er med i, og vipps så har du blitt med i gruppa du også, uten noen form for bekreftelse fra din side.

Heldigvis lett å forlate grupper igjen, men ganske irriterende likevel.

Ja, det stemmer! Men dette er ikke tilfellet.. Det er ikke folk som ligger meg til 10 grupper iløpet av en måned, jeg har ikke slike venner hehe. 

djgudleif skrev (37 minutter siden):

Skal aldri hjelpe noen igjen. Jeg spør aldri om hjelp. 10 stk spør meg om hjelp. Fuck off. Alle må kunne klare seg selv. Som art så er vi selvstendige. Livet er best alene.

Pleier som regel å hjelpe folk om de ber om det.. Men hvis det blir mye masing gidder ikke jeg det heller.. 

Har f.eks hjulpet en eller to på dette forumet her og, og da har det ofte endt med at de begynner å spørre om flere ting framfor å poste tråder slik at andre kan hjelpe dem. Jeg er ikke deres private hjelper, det gidder jeg ikke. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

At mange voksne mener at f eks 7-13 år gamle barn som er i konflikt med hverandre uansett til slutt skal be hverandre om unnskyldning og ta hverandre i hånda. Det er jeg sterkt uenig i. Ingen skal tvinges til verken å be om unnskyldning eller ta noen i hånda. Sier de nei, så er det nei. At en konflikt drar ut i tid kan ingen stoppe eller bremse andre enn de selv. Hjelp til beskyttelse og megling skal de få, men ingen tvungen "forliksnemd" som avslutter saken for dem.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (12 minutter siden):

Motorsykler som bråker noe så usannsynlig inn i helvete useriøst mye. Jeg har ikke greie på merker og sånt, men det likner på Harley? 

Hva slags intens hjerneskade har de som setter seg på en sånn og fyrer opp motoren, ruser den skikkelig og freser ut fra et tettbebygget boligstrøk?! "Jeg bråke! Sykkel! Brrrrrrrrr!!" 

Jeg nekter å tro at det der går gjennom EU kontroll. Så mye støy er garantert ikke innafor. Hvorfor kan ikke politiet avskilte driten på stedet når de kommer over det? Hiv skiten på dynga. Faen ass. 

Hater bråk! 

Fags GIFs | Tenor

  • Liker 3
Lenke til kommentar
:utakt skrev (7 timer siden):

Motorsykler som bråker noe så usannsynlig inn i helvete useriøst mye. Jeg har ikke greie på merker og sånt, men det likner på Harley? 

Hva slags intens hjerneskade har de som setter seg på en sånn og fyrer opp motoren, ruser den skikkelig og freser ut fra et tettbebygget boligstrøk?! "Jeg bråke! Sykkel! Brrrrrrrrr!!" 

Jeg nekter å tro at det der går gjennom EU kontroll. Så mye støy er garantert ikke innafor. Hvorfor kan ikke politiet avskilte driten på stedet når de kommer over det? Hiv skiten på dynga. Faen ass. 

Hater bråk! 

Hvis dyre sportsbiler og tøffe muskelbiler blir sett på som "penisforlenger", er sånne usannsynlig bråkete F-skap av noen motorsykler penisforlenger 2.0.

Hadde en nabo der jeg vokste opp som, i hvertfall da jeg var rundt vgs-alder, hadde en chopper-type motorsykkel med et så inni grønnjævlig høyt lydnivå. Kunne nesten vekket de døde hvis han gikk inn for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger sier metodene mer om menneskene enn motivene. Du ønsker en kursendring. Hva velger du, gullrot eller pisk? Er du konsekvent, kalkulerende og manipulerende osv Hva om det lå et kilo gulrøtter på bordet, men bare en liten pisk, ville du fortsatt velge pisken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg syns det var mere stas å få en lydløs elektrisk bil. Hvis bare ikke personer/barn på fortauet ikke hører meg og går rett ut i gata. Det skjedde mye før. Løsning: en dørklokke som lager 256 ulike lyder lagt foran i grillen og en trådløs knapp inne i bilen. Barn syns det er litt show og stopper opp. En bil som sier koko-koko, det er sjelden vare. Særlig en som også kan klapre som hestehover eller breke som et eller annet småfe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...