Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Dragen skrev (8 minutter siden):

Hva med at vi holder to tusen år gamle skremmehistorier utenfor?

De gamle er eldst. Men for å ta den jentas oppførsel, hun benekter at en hinne eksisterer i en slik form at den kan produsere en blodflekk på et laken. Hun mener det i stedet er en liten kant. Og skjeller deretter ut en bruksanvisning, som ikke har hevdet at en hinne må produsere en blodflekk på et laken. Logisk? Nei. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At folk blir fort irritert når dem taper i poker

"Det er ikke sånn du spiller poker!!"

"Er du dum eller, hvorfor går du all inn når din vinnersjanse er under 10%!!"

Ja og? Bare fordi jeg har 10 eller 1%sjanse for å vinne så betyr ikke det at man skal trekke seg.

Det er fortsatt 1-2kort som gjenstår. Så hvorfor ikke.?

Håpløst med sånne såkalte pokerspillere. Er som å høre hellmuth. Bare Grining  og sutring😂

Fryder meg hvergang når outsen  deres går fra 90-99 til 0 pga turn/river

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Laffe skrev (2 timer siden):

At folk blir fort irritert når dem taper i poker

"Det er ikke sånn du spiller poker!!"

"Er du dum eller, hvorfor går du all inn når din vinnersjanse er under 10%!!"

Ja og? Bare fordi jeg har 10 eller 1%sjanse for å vinne så betyr ikke det at man skal trekke seg.

Det er fortsatt 1-2kort som gjenstår. Så hvorfor ikke.?

Håpløst med sånne såkalte pokerspillere. Er som å høre hellmuth. Bare Grining  og sutring😂

Fryder meg hvergang når outsen  deres går fra 90-99 til 0 pga turn/river

Når folk gjør idiotiske valg og vinner på ren flaks har jeg all rett til å være irritert og du får bare håndtere det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man snakker med NAV om hva som skjer om man tjener mer enn hva man kan, før de justerer utbetaling, hvor de sier at beløpet vil bli justert neste år, og så justerer de beløpet dette året..

Har fått utbetaling halvert fordi jeg har fått såpass mye lønn, og brukte pengene til å betale ned gjeld, så nå har jeg gjeld igjen.
Skal ta ut mer lønn i slutten av måneden til å betale gjeld, men da får jeg nok enda mindre fra NAV.

Ble ihvertfall kvitt masse gammel gjeld...

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (15 minutter siden):

Når folk gjør idiotiske valg og vinner på ren flaks har jeg all rett til å være irritert og du får bare håndtere det.

Joda, helt fair det.  Dog er det vel rart å kalle motparten sin for idiot, når idioten selv er den som tror at han har sjansen til å vinne bare fordi man har 99% vinnscore.man har ikke vunnet før alle kortene er på bordet.

Da burde man vel forutse at den man vedder i mot er en person som ikke spiller etter "reglene". Da bør man ha nok selvkontroll til å kaste seg, tiltross for at man har 99% sjanse for å vinne?

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Når man snakker med NAV om hva som skjer om man tjener mer enn hva man kan, før de justerer utbetaling, hvor de sier at beløpet vil bli justert neste år, og så justerer de beløpet dette året..

Har fått utbetaling halvert fordi jeg har fått såpass mye lønn, og brukte pengene til å betale ned gjeld, så nå har jeg gjeld igjen.
Skal ta ut mer lønn i slutten av måneden til å betale gjeld, men da får jeg nok enda mindre fra NAV.

Ble ihvertfall kvitt masse gammel gjeld...

Du er irritert over at du ikke får dobbelt opp igjen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragen skrev (7 timer siden):

Er du så dum at du tror blod på laken har noe som helst å si om sex?

Erru gæern... Alle slekter med respekt for seg selv har et eget mausoleum, fylt opp av jomfrutegnene til formødrene gjennom minst 20 slektsledd. Som det ultimate bevis på slektens anstendighet og høye nivå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Laffe skrev (På 16.11.2020 den 21.54):

Joda, helt fair det.  Dog er det vel rart å kalle motparten sin for idiot, når idioten selv er den som tror at han har sjansen til å vinne bare fordi man har 99% vinnscore.man har ikke vunnet før alle kortene er på bordet.

Da burde man vel forutse at den man vedder i mot er en person som ikke spiller etter "reglene". Da bør man ha nok selvkontroll til å kaste seg, tiltross for at man har 99% sjanse for å vinne?

Jeg syns begge delene er superirriterene. De som spiller på en ulogisk måte som vinner på ren flaks og de som blir sint over det. Ingen vinnere der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...