Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner som regel sko i Norge, men nesten aldri på salg.
Fant faktisk Ecco finsko på salg, sko som jeg bruker noen ganger i året
Hverdagsskoene kostet 1400 kroner
Har hatt Ecco i noen år nå, men mønstret under skoen er snart slitt bort

Nå er jeg derimot ute etter såler og så og si alle stopper på 47 på nettsidene
Selv om fimaet skal betale, så synes jeg 450 + moms er svindyrt (de jeg har funnet i størrelse 48)

Lenke til kommentar

At folk ikke klarer å forstå at festing og sammenkomster ikke er nødvendig, særlig når vi fortsatt er oppi en pandemi.

Jeg forstår at mange er glad i fest og selskap, men det må da være mulig å klare å avstå fra det når det potensielt kan stå om liv eller død. Man kan bli smittet av Covid, man kan tilogmed dø. Å avstå fra festing og selskap tar ikke livet av noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Etter et raskt søk ser jeg butikken https://www.storesko.no/

I gamle dager gikk man med grove ullsokker, og tresko. Heimelaga aaalt...

Regelen om at pubgjester må holde seg på den samme puben etter 22.00, gjelder vel fortsatt. Og med skjenkestopp 24.00 mener pubeierne at Høie likeså godt kunne ha stengt dem ned. For da kunne de søkt om erstatning etter å ha blitt stengt ned av det offentlige. Nå blir de nødt til å stenge seg ned selv, fordi de lenge har vært i en ulønnsom situasjon. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg har Coop Mastercard som jeg kun bruker til å handle hos Coop

Tæpping sluttet å fungere, så jeg sendte en mail og får dette svaret:
Når kontaktløs betaling er aktivert på kortet vil du kunne benytte det fem ganger på kjøp under kr 400, før det må aktiveres på nytt med chip og PIN utafor COOP-systemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (6 timer siden):

Regelen om at pubgjester må holde seg på den samme puben etter 22.00, gjelder vel fortsatt. Og med skjenkestopp 24.00 mener pubeierne at Høie likeså godt kunne ha stengt dem ned. For da kunne de søkt om erstatning etter å ha blitt stengt ned av det offentlige. Nå blir de nødt til å stenge seg ned selv, fordi de lenge har vært i en ulønnsom situasjon. 

Det er vel total skjenkestopp i Oslo nå?

Lenke til kommentar

Åpner en nettside på mobilen. Reklame popper opp nede, chat-hode med "How can I help you?" i midten, prøve å scrolle ned og da kommer det jammen reklame oppe i tillegg. Over 60% av skjermen er nå reklame som man ikke får klikket vekk. Nesten ikke mulig å scrolle en gang fordi alt du kommer borti er reklame. Når jeg klikker "tilbake" får jeg pop-up med "Wait, before you go!" 

De som lager sånne sider bare sørger for at ingen gidder å besøke de to ganger, uansett hvor bra innholdet skulle være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...