Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitat

- Det viktigste i denne debatten er at folk med middels og lavere inntekter har en anstendig lønn etter at skatter og avgifter er betalt. Derfor vil Frp prioritere å kutte i særlig avgifter - som treffer de med minst hardest, sier Frps Sivert Bjørnstad til Dagbladet.

Mens Høyre mener pensjonister ikke har hatt en negativ lønnsvekst pga nedgang i avgifter og skatter. FRP kan være så folkelige de bare vil, men det hjelper lite når NHO og staten selv ved neste korsvei bruker økt kjøpekraft som følge av avgiftskutt som argumenter i lønnsforhandlinger. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Dubious said:

Trenger ny mobil fordi ladeporten er kaputt/utslitt på min S7
Trådløs lading fungerer så ikke noen katastrofe ennå

Kan du ikke lodde på en ny? Se en video om "how to solder", bestill en ny port og kjøp et rimelig loddesett hos Biltema?

https://www.biltema.no/verktoy/lodding/loddepenner/loddesett-2000018530

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 time siden):

Kan du ikke lodde på en ny? Se en video om "how to solder", bestill en ny port og kjøp et rimelig loddesett hos Biltema?

https://www.biltema.no/verktoy/lodding/loddepenner/loddesett-2000018530

Jeg har mekket på en Galaxy S7 og kan med flere års erfaring bak loddebolten trygt si at det ikke er noe en nybegynner vil få til. Ikke at det er noe poeng, siden det innebærer at du er nødt til å knuse OLED-skjermen til 1300kr uansett. Du kan kjøpe en brukt S7 for den prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (12 timer siden):

JULEBRUS I SEPTEMBER?!?!!?!? NÅ ER JULA ØDELAGt!!!!!1111

Den sinte mannen ser ut som julebrusen har gått til hodet på ham, for han har rosa øyne. Allerede tidligere år har jeg syntes at julebrus har en ettersmak av oppvaskvann, så blir neppe særlig mye julebrus dette året.

Butikkene hevder at de må begynne salget tidlig, så produktene skal lønne seg. Vel, hvorfor hadde de ikke det problemet for 15-20 år siden? Fram til ca. da gikk det strålende å ta høytidene i tur og orden,  og begrense produktene til omkring høytidene. Nå kommer all julematen i løpet av oktober, og de siste billige restene forsvinner ikke før i februar. Som er omtrent når påskesjokoladen ankommer og folk fjerner de siste julelysene fra hagen og huset. "Jula varer helt til påske", er ikke lengre en frase.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle artikler som tar opp noe om et spill, om en person, hendelse eller hva som helst, skal alltid forklare alt fra scratch. Det er så jævla kjedelig å se en overskrift, klikke seg inn og halve artikkelen prøver å bygge en kontekst. F.eks en artikkel om en youtuber-skandale (ikke at jeg hadde giddet å lese det) begynner alltid å forklare hvem det er snakk om.

Anta at leseren vet, eller anta at de finner ut av det. Ypperlig mulighet til å lenke til en annen artikkel.

Så mye STØY å pløye seg gjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Radiokanalen P24-7 Kos har blitt omdøpt til P24-7 Juleradioen.

... det er føkkings September!

Er det rart man ikke har julestemning når det faktisk blir jul?
Det lille jeg måtte hatt av julestemning er borte innen desember begynner...

Endret av N-4K0
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...