Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

2 hours ago, E.C. said:

Når man skal skru noe på bilen og det er noen som har gjort arbeid på samme sted før. Ting mangler, ting er knekt, ting er ødelagt og erstattet med ræva uoriginale løsninger. Vipps så tar arbeidet dobbelt så langt tid og man må kjøpe ekstra deler og vente på at de ankommer.

Kjenner meg igjen her. Skulle demontere kupevifta fra en x-trail bare for å oppdage at den store skruen i front er skrudd så hardt til at gjengene er helt ødelagt - eneste mulighet nå er vinkelsliper. Kanskje verkstedet bruker mutter-trekker på alle skruer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
geir__hk skrev (2 minutter siden):

Kjenner meg igjen her. Skulle demontere kupevifta fra en x-trail bare for å oppdage at den store skruen i front er skrudd så hardt til at gjengene er helt ødelagt - eneste mulighet nå er vinkelsliper. Kanskje verkstedet bruker mutter-trekker på alle skruer?

Det er et krav å kjøre på med 2-3 ugga dugga med muttertrekkeren på interiør skruer :thumbup:

Lenke til kommentar
23 hours ago, Budeia said:

Den sinte mannen ser ut som julebrusen har gått til hodet på ham, for han har rosa øyne. Allerede tidligere år har jeg syntes at julebrus har en ettersmak av oppvaskvann, så blir neppe særlig mye julebrus dette året.

Butikkene hevder at de må begynne salget tidlig, så produktene skal lønne seg. Vel, hvorfor hadde de ikke det problemet for 15-20 år siden? Fram til ca. da gikk det strålende å ta høytidene i tur og orden,  og begrense produktene til omkring høytidene. Nå kommer all julematen i løpet av oktober, og de siste billige restene forsvinner ikke før i februar. Som er omtrent når påskesjokoladen ankommer og folk fjerner de siste julelysene fra hagen og huset. "Jula varer helt til påske", er ikke lengre en frase.

Konkurransen og utgiftene er større, marginene er mindre. For mange driver i samme bransje i stedet for å komme med et unikt tilbud.

Butikkene gir bort varene. To  champagneglass, før 199,90,- nå 29,90. Kjøp, kjøp, kjøp.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
17 hours ago, Sexylubb1 said:

https://www.bt.no/bolig/i/BlJ14l/flyttet-fra-leilighet-i-byen-til-minihus-paa-landet-man-maa-ofre-noe

Wtf? De fleste leiligheter som bygges her i området er jo på den størrelsen (77kvm + 25kvm bod og stor egen tomt). Hva faen er det de ofrer? 

Minihus er absolutt ikke nyhetsverdig. Det er bare små boliger. Jeg bor på 34kvm og de burde bare intervjue meg i stedet.

Lenke til kommentar
18 hours ago, E.C. said:

Når man skal skru noe på bilen og det er noen som har gjort arbeid på samme sted før. Ting mangler, ting er knekt, ting er ødelagt og erstattet med ræva uoriginale løsninger. Vipps så tar arbeidet dobbelt så langt tid og man må kjøpe ekstra deler og vente på at de ankommer.

Når bilprodusenter lager helt RÆVA løsninger skjer det der. Tar av noe med klips så knekker hele dritten og plast spruter overalt.  Prøver å komme til på en skrue, men det er så mye dritt i veien at man skrur på skrå og skruen blir fucka opp. Da må jeg knekke opp i stedet, har ikke noe valg. Og hvorfor må de ha fem skruer på enkelte ting? Holder med to som regel. Jeg bruker å ha igjen masse skruter og løs dritt når jeg er "ferdig". Strips, superlim, osv blir ofte løsningen fordi delene skal være så dyre og vanskelig å få tak i.

De fleste bilprodusenter er akkurat som Apple. Scammers

Endret av djgudleif
Lenke til kommentar

Håper at jeg aldri kjøper en bil du har eid og skrudd på. Du har ikke noe valg enn å ødelegge ting fordi noe er i veien? Har du vel, bare ta ut det som er i veien. Utrolig irriterende å forholde seg til følgefeil fordi noen skulle "cut the corners" og føkka opp flere ting enn de fiksa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når selgere skal være overhyggelige og starte praten med koseprat om huset mitt, hunden min og hvordan jeg har det. Jeg er absolutt ikke interessert i å snakke om disse tingene med en fremmed som bare gjør det for å selge noe, og de er omtrent garantert nei fra meg når de starter sånn.

Hvis de i stedet kunne starte rett på saken med  «Hei, vi kommer fra ....» så har de en mulighet hos meg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
djgudleif skrev (1 time siden):

https://www.godt.no/anmeldelser/restaurant/i/PR3ReR/restaurantanmeldelse-refsnes-gods-der-tiden-staar-stille?utm_source=vgfront&utm_content=row-14

For en sur og pompøs anmelder.

875 for en fireretters er vel ikke akkurat dyrt. Dvs hvis man kunne kjøpe én rett, så ville det kostet 218kr. Det er jo billigere enn normale restauranter.

Bortsett fra at porsonene er bitte små og man må stikke et annet sted å spise rett etterpå for å bli mett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...