Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

VegardBS skrev (33 minutter siden):

Jeg har ikke selvkontroll på potetgull når det først er en åpen pose i huset...

Forsøk å gi vekk halve posen? Bor du sammen med noen, er det liksom et krav at det skal være et stort utvalg av chips, brus og snop i huset. Og det er vanskelig... Burde nesten finne en plass utenfor hjemmet å lagre slikt, hvis en absolutt må ha det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Budeia skrev (23 minutter siden):

Forsøk å gi vekk halve posen? Bor du sammen med noen, er det liksom et krav at det skal være et stort utvalg av chips, brus og snop i huset. Og det er vanskelig... Burde nesten finne en plass utenfor hjemmet å lagre slikt, hvis en absolutt må ha det.

MÅ ikke ha i huset konstant, men potetgullsuget blir litt stort innimellom og da er det bedre at jeg spiser en porsjon på 200-300 kalorier i stedet for 1000 kalorier.

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Når jeg scroller newsfeeden på Facebook, og det er sånn autoavspilling på reklamene. Da kan man garantere at lyden min står på fullt uten at jeg vet om det.
Spesielt irriterende/flaut når jeg er ute i offentligheten.
Gjelder også når jeg sjekker snapchat. Reklame uansett hvor man går hen.

Endret av m20k
Lenke til kommentar
2 hours ago, VegardBS said:

Irriterer meg over at vi ikke har porsjonsposer med potetgull. Søkte på nett og da var det selvfølgelig fordi chipsposer er en synder som ligger igjen i naturen etter folk, hvis jeg forstod nettsidene rett med skumlesingen min. Jeg har ikke selvkontroll på potetgull når det først er en åpen pose i huset...

Denne har porsjonsposer:

 

lays.png

Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 minutt siden):

Blodbanken klager på at de ikke greier å skaffe nok blod, men er ikke villig til å betale for blod. Gi tusen kroner per desiliter, så er problemet løst. Det skulle bare mangle.

Koster flere hundre kroner å gi blod, og en får ikke bestemme timen selv, så jeg sluttet
I dagens samfunn så burde det være lett å lage et system hvor en kan sette opp en time selv

Sånn som det fungere i dag, er at en får melding med en dato og klokkeslett og en svarer ja eller nei på meldingen, svarer man nei så kommer det en ny time senere... så dette tullet ga jeg opp..
Ringer jeg til tannlegen så får jeg bestemme når jeg vil ha time, og forsåvidt alle andre

Lenke til kommentar

Det samme med organer.

Se for dere en mor som lever under fattigdomsgrensen. Sønnen dør og så kommer systemet for å høste organene vederlagsfritt. Skal de ha det hjertet får de gi en million kroner til den sørgende mor slik at hun kan få et løft ut av fattigdom.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...