Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

De kan begynne å blinke, SÅ begynne å bremse ned. Ellers er det liten vits i å blinke når de allerede har bremset ned først.

Jada, men de viser fortsatt til motgående trafikk at de plutselig kan finne på å vrenge bilen over deres kjørebane. Burde sef blinke før.

Lenke til kommentar

Joda, å blinke viser jo hvor man skal uansett.
Det blir kanskje mer rett å si at det føles mer nytteløst når de ikke setter på blinklyset før de nesten er nede i stillestående.

Det som irriterer enda mer er når man ligger bak noen som bremser ned, begynner å svinge av på en sidevei og SÅ setter på blinklyset. Er det så j**la vanskelig å vippe på blinklyshendelen fem sekunder tidligere?

Lenke til kommentar

Posten sitt inkonsekvente system for varsling om pakker.

Noen ganger kommer hentekode kun i appen, ikke på SMS eller e-post
Noen ganger kommer hentekode kun på SMS, ikke i app eller e-post
Noen ganger kommer det ingen hentekode, men lapp i postkassa
Noen ganger kommer det hentelapp i postkassa 1 uke etter at jeg allerede har hentet pakken (med hentekode fra SMS/app/epost)
Noen ganger kommer det hentelapp i postkassa, men pakken ligger fortsatt i tollen på Gardermoen og kan således ikke hentes
Noen ganger kommer det ingen hentekode eller -lapp i det hele tatt, og ser i appen under "arkiverte pakker" at den ble returnert til avsender for 3 uker siden fordi den ikke ble hentet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Joda, å blinke viser jo hvor man skal uansett.
Det blir kanskje mer rett å si at det føles mer nytteløst når de ikke setter på blinklyset før de nesten er nede i stillestående.

Det som irriterer enda mer er når man ligger bak noen som bremser ned, begynner å svinge av på en sidevei og SÅ setter på blinklyset. Er det så j**la vanskelig å vippe på blinklyshendelen fem sekunder tidligere?

Poenget her var at vedkommende skulle til høyre inn på en privat gård. Så var ingen andre enn meg som skulle blitt varslet. Så når man bremser nesten ned til stans for så å sette på blinklys så blir det meningsløst og bare til irritasjon for meg. Riktig rekkefølgen er blinklys først og deretter bremsing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøpte laptop i vinter. Irriterte meg lenge over at skjermen til stadighet hadde små merker i seg, jeg kunne ikke skjønne hvor de kom fra. 

De kommer fra tastaturet! Når skjermen er lukket så treffer tydeligvis tastene skjermen og lager små firkant-merker. Er det mulig!? 

Nå legger jeg en mikrofiberklut over tastaturet når jeg klapper sammen maskinen, problem løst. Men noe så dustete. 

Jeg merker jeg har lyst til å kvitte meg med hele maskina, haha .. det er så mye småtteri som irriterer ved den, og dette var liksom rosinen i pølsa. Men ... den virker. Får slite med den noen år. 

Lenke til kommentar

Trener å få ut litt steam, så here goes:

* Folk som ikke merker postkassene sine, og klager deretter til budfirma om at de ikke har mottatt produkter som er bestilt.

* Folk som merker postkassene sine med "Nilsen", når flere naboer har samme etternavn (ganske vanlig i distriktene der "alle" har samme etternavn".

* Sjefen som ikke utbetaler rett lønn

* Sjefen som klager legger skyld over på andre

* Sjefen som utnytter sine ansatte

* Barna som baaaaaare krangler

* Skolen som driver og endrer rutinene sine -HELE- tiden, fordi det er "for det beste for eleven", når elevene ikke har noe de skal ha sagt, og det ikke finnes et elevråd for online studenter.

* Rot

* Stekeovnen som sluttet å virke i dag

* Plassen jeg bor

* Folkene rundt meg, som jeg ikke kan unngå fordi de er en del av omgangskretsen til barna

* Irriterer meg at jeg bor 30 mil unna mine nærmeste venner, men ikke kan flytte (enda)

* Øya jeg bor på, den meste ugjestfrie plassen jeg vet om, og etter 14 år her er jeg fremdeles en "utlending".

 

Jeg er som regel en som oppfattes som alltid blid, imøtekommende, hyggelig, smilende, fornøyd og lykkelig, men i det siste etter alt dritet med jobben vil jeg bare si føkk it. 

 

Greit å få det ut, men føler meg ikke bedre.

Lenke til kommentar

Serier som bygger seg opp til skikkelig hype gjennom sesongen, men plutselig forter seg gjennom på par siste episodene, og gir skikkelig anti-klimatisk slutt. Særlig på anime der de presser største hendelsene i siste episode og ikke gir tid til en god slutt, eller bare slutter helt brått, og man bare sitter der hva faen skjedde nå... Sikkert en del grunner for det (produksjonsmessig, økonomisk, osv), men når man ikke får en verdig slutt, føler man har sløst tiden sin bare. Dessverre blitt noen anime de siste ukene som har gitt opplevelsen av å bare kaste bort dagen på og det irriterer også. (Når man først begynner på en sesong/serie, ender man med å binge hele greia..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...