Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvis folk gjør en helt ELENDIG jobb. Men likevel skryter de uhemmet av seg selv, og hvor "ufattelig flinke" de liksom er hele forbanna tiden.            

For eksempel hvis de skal lage middag. Men maten blir liggende alt for lenge i stekepanna, og er fullstendig svidd. Eller grønnsaker som blir kokt alt for lenge, så det blir omtrent samme "konsistens" og smak (eller mangel på smak) som å tygge på en stor klump med SNØRR altså. Men likevel skryter de uhemmet av hvor "flinke" de er, at de viss nok er den "virkelige Gordon Ramsay" eller what ever. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
djgudleif skrev (2 timer siden):

At diverse firma lager sin egen portal for jøbbsøknader. Så man må fylle ut CV på nytt tusen ganger. Jeg har fått nok av det, som motsvar har jeg lagd en egen nettside som blir min CV framover.

Ja fyf sånn jeg nesten lar vær å søke.

Lenke til kommentar

Måten Resett.no fremstiller det som skjer i USA nå. Rimelig sykt å lese.

Det som skjer i USA nå er rasisme mot hvite menn. Venstresiden har skylden for at det har blitt sånn. Trump er en helt som tørr å stå i mot undertrykkelsen av den hvite mannen.

Jeg er ganske lei av at ytre høyre gang på gang spiller offer. Det skal alltid være så jævlig synd på dem.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg ringer kundeservice, er blid og høflig, men blir møtt med sure "kundebehandlere" som tydeligvis hater jobben sin. 

Har spesielt dårlig erfaring med damer over 50. Er ikke rart jeg hater å ringe kundeservice når jeg ikke aner hvem jeg kommer til å snakke med. Heldigvis sjeldent at jeg gjør det.

Foretrekker å sende epost enn å ringe. Ringer kun hvis jeg trenger svar med en gang.

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Skurupu said:

Det som skjer i USA nå er rasisme mot hvite menn

Hvite menn har vært fritt vilt ganske lenge både i USA og Europa. Vi er ikke undertrykt enda, men kan fort bli det i fremtiden om hatet og rasismen får fortsette å florere. Er jo ironisk at de samme som ønsker slutt på rasisme mot svarte i samme åndedrag slenger ut rasistiske uttalelser mot hvite og blir applaudert for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Skurupu skrev (4 timer siden):

Måten Resett.no fremstiller det som skjer i USA nå. Rimelig sykt å lese.

Det som skjer i USA nå er rasisme mot hvite menn. Venstresiden har skylden for at det har blitt sånn. Trump er en helt som tørr å stå i mot undertrykkelsen av den hvite mannen.

Jeg er ganske lei av at ytre høyre gang på gang spiller offer. Det skal alltid være så jævlig synd på dem.

They took our jobs! 

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (19 timer siden):

Hvite menn har vært fritt vilt ganske lenge både i USA og Europa. Vi er ikke undertrykt enda, men kan fort bli det i fremtiden om hatet og rasismen får fortsette å florere. Er jo ironisk at de samme som ønsker slutt på rasisme mot svarte i samme åndedrag slenger ut rasistiske uttalelser mot hvite og blir applaudert for det.

Hvite menn i Norge med slike holdninger... Huff...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...