Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

KrF krymper og taxfree-kvoten.

 

Fyfaen, hva er gale med dem? Er det virkelig ikke viktigere saker enn handelsgrensen og taxfree-kvoten? Jeg er målløs. Molboland.

Ut i fra KrF sin politikk så vil de heller at jeg skal begynne å røyke fremfor å drikke et par liter øl til.

Lenke til kommentar

Pass på. De gjør kanskje dette her aå de kan distrahere alle mens de rvinger gjennom endringene på abortloven.

 

Jo eldre jeg blir jo mer kan staten kysse meg i ræva. Visste alltid at systemet var råttent i norge også men ikke at det var så gjennområttent.

 

Ut i fra KrF sin politikk så vil de heller at jeg skal begynne å røyke fremfor å drikke et par liter øl til.

Det stemmer helt. Bare se på hvordan staten har begynt å prøve å ta livet av ecigg bransjen med alle slags bullshit historier om hvordan smakene og greia i seg selv er forlokkende for barn. Barn vil alltid gjøre stupid shit, ærlig talt er det å puffe på en ecigg en av de mildeste former for rebellion jeg noensinne har hørt! Vi bær være sjeleglade for at de velger ett annet alternativ, men det er ikke det staten vil ha. Slutter du å røyke så slutter de sinnssykt høye gebyrene på tobakk å rulle inn, du ender opp med å leve lenger og krever mer av ressursene, sånn økonomisk sett så tjener ikke staten på at du slutter å røyke, og det skinner så igjennom på måten de prøver å demonisere og skatte dampen ihjel. De prøver aktivt å skade den norske befolkningen og så mange av oss bare bøyer oss og sprer skinkene. Er til å bli crazy av!

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er egentlig veldig logisk at jo mindre du er jo større er kjeften din, du kan se dette hos mennesker også, hvor de som føler at de har noe å bevise kan finne på å slå til større karer ute på byen og sånt for å skulle vise at de kan også være tøffe. Hvis du ikke har muskler du kan stole på så bruker du det du har; kjeften din. 

Er også noen av dem som er avlet for det også, jeg sitter med en 3 kilos vaktbikkje ved siden av meg nå. Han er avlet frem spesifikt for å varsle de større hundene på gården. En nabo ringte politiet og sa at jeg hadde masse hunder i leiligheten (storesøs var på besøk tdligere den dagen med sin hund, som er en 45 kilo muskelbunt av kjærlighet som er stille, hun er tispe, da går vaktbikkja insane, han er skikkelig into jentene uansett om de er over 40 kilo tyngre) og jeg husker jeg bare så på politiet, tilbake på vaktbikkja, så på politiet, så bare sa de Ok beklager for å ha forstyrret deg ha en fin dag videre. 

Han bjeffer ikke i ett sett, men han KLIKKER hvis han hører at noen prøver å komme seg inn. Good boy. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det stemmer helt. Bare se på hvordan staten har begynt å prøve å ta livet av ecigg bransjen med alle slags bullshit historier om hvordan smakene og greia i seg selv er forlokkende for barn. Barn vil alltid gjøre stupid shit, ærlig talt er det å puffe på en ecigg en av de mildeste former for rebellion jeg noensinne har hørt! Vi bær være sjeleglade for at de velger ett annet alternativ, men det er ikke det staten vil ha. Slutter du å røyke så slutter de sinnssykt høye gebyrene på tobakk å rulle inn, du ender opp med å leve lenger og krever mer av ressursene, sånn økonomisk sett så tjener ikke staten på at du slutter å røyke, og det skinner så igjennom på måten de prøver å demonisere og skatte dampen ihjel. De prøver aktivt å skade den norske befolkningen og så mange av oss bare bøyer oss og sprer skinkene. Er til å bli crazy av!

E-cig er jo noe jævla tull det også.

Lenke til kommentar

Ecigg er dokumentert ett mye bedre alternativ til alle disse nikotintyggisene, inhalatorene og pillene som gjør folk suicidale (champix, look it up, I fucking wish i was kidding) som skal liksom hjelpe dem å slutte å røyke. De er beviselig 95% bedre enn sigaretter. Du kan også droppe nikotin helt og aroma og bare dampe på PG og VG (PG og VG finner du i mange ting vi bruker daglig, ja til og med ting vi inntar).

https://vaping360.com/best-e-liquids/vg-vs-pg/

Ecigg er faktisk redningen når det gjelder å unngå tobakksrelatert dødsfall. Er helt latterlig hvor effektiv den dumme propagandaen har vært. 

Først prøvde de demonisering og nå er det in å gjøre narr av folk som prøver å holde seg unna røyken. WTF is wrong with you people?

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Du har faktisk større sjanse for å klare å slutte og holde deg unna røyken med ecigg enn uten.

Men hvordan slutter du med e-cig da? Nettopp. Du byttet it en avhengighet med noe annet. Og ærlig talt, det stinker dritt. Faen med lei av å få skyer av forskjellig røyk rundt meg når jeg går ute. Gudskjelov at det ble ulovlig innendørs raskt!

 

Man slutter vel bare en gang? :p

Whoosh.

 

 

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

Men hvordan slutter du med e-cig da? Nettopp. Du byttet it en avhengighet med noe annet. Og ærlig talt, det stinker dritt. Faen med lei av å få skyer av forskjellig røyk rundt meg når jeg går ute. Gudskjelov at det ble ulovlig innendørs raskt!

Bryr meg lite om hva folk gjør, men syntes de har luktet digg jeg. Non av de lukter som hubba bubba eller eple eller hva annet mikkmakk de har 

 

Mye bedre enn røyk hvertfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...