Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man legger ut noe til salgs på Finn.no for ett par hundre kroner. Men en potensiell kjøper forsøker å både prute på prisen, og krever at jeg skal betale frakt.

 

Hvis jeg skulle gått med på slike salg, så ville ikke jeg ha tjent noe særlig på det. Men det gir vel kjøper blanke pokker i, så lenge de kan spare noen kroner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man legger ut noe til salgs på Finn.no for ett par hundre kroner. Men en potensiell kjøper forsøker å både prute på prisen, og krever at jeg skal betale frakt.

 

Hvis jeg skulle gått med på slike salg, så ville ikke jeg ha tjent noe særlig på det. Men det gir vel kjøper blanke pokker i, så lenge de kan spare noen kroner...

Husker jeg solgte noe en gang hvor frakten kom på 145,- (Norgespakke) pga vekt over 1 kg.

 

Jeg skriver alltid i annonsen hva frakten vil komme på, og at frakten betales av kjøper.

 

Solgte varen for 200,- så det ble da 345,- tilsammen.

 

Hadde ei som bød 150,- inkludert frakt og ga seg ikke på at det var en god pris. Selv om ejg forsøkte å forklare at jeg da ville få 5 kroner for varen og ikke de 200 som jeg ønsket.

 

Enkelte folk er så dumme at jeg har ikke ord. Og om man selger mye på Finn som jeg gjør, så ser man MYE rart det skal jeg love deg :p

Endret av TMB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg solgte noe en gang hvor frakten kom på 145,- (Norgespakke) pga vekt over 1 kg.

 

Jeg skriver alltid i annonsen hva frakten vil komme på, og at frakten betales av kjøper.

 

Solgte varen for 200,- så det ble da 345,- tilsammen.

 

Hadde ei som bød 150,- inkludert frakt og ga seg ikke på at det var en god pris. Selv om ejg forsøkte å forklare at jeg da ville få 5 kroner for varen og ikke de 200 som jeg ønsket.

 

Enkelte folk er så dumme at jeg har ikke ord. Og om man selger mye på Finn som jeg gjør, så ser man MYE rart det skal jeg love deg :p

Har funnet ut at en del mennesker ikke skjønner hva "inkludert frakt" betyr. De tror det betyr at det skal legges til prisen de skal betale...

Lenke til kommentar

Når man inviterer en person på en liten vors, så kommer vedkommende 1-2 timer etter avtalt tid. Så må man starte med å drikke sent på kvelden, hvor vorset ikke blir lenger enn 1 time før man drar ut på byen. Gidder ikke å starte før vedkommende er på plass.

Endret av m20k
Lenke til kommentar

Fluer. Ser ut som en idiot når man er ute og vifter fluer vekk rundt seg som en gal, og de skal absolutt inn i alle kroppsåpninger. Øyne, ører, munn, nese. Måtte gå med ene øyet igjen etter jeg fikk en flue rett inn på øyet. En et sitter fast i øret etter at jeg trykka den inn dit av refleks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...