Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som lever i en den barnslige fantasien om at privacy på nett er viktig.

Jeg gir en god faen i om hvordan data om meg håndteres. Så skip, skip, skip, skip. Sykt unødvendig at nettsider må be om dette.

 

Personvern whatever. Navnet mitt er sammensatt av random bokstaver i alfabetet. Tilknytt hva dere vil til det. Det er ikke meg. Jeg kan representeres av data men det er ikke MEG. Håper folk kommer til å forstå uviktigheten av ting så vi kan komme oss tilbake til den naturlige tilstanden der vi hører hjemme og bare brenne opp all teknologien.

 

Savner internett i 2006 eller noe.

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fredstid hvor ingen er ute etter deg er det ganske likegyldig om hvor mye data det er på deg og hvem som har det. Men, ikke alle regjeringer/stater har gode intensjoner. Bare tenk hvor mye det du sier nå kan bety for noen med en ekstrem ideologi som får tak i din data eller tar styring om 10 år. Sier ikke at det vil skje men, Hitler skjedde, Trump skjedde.. Mye kan skje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At voksne kvinner og menn kaller seg jente og gutt på datingkanaler, irriterer meg.

 

"Eg er en gutt på 51 år bor i Bergensområdet har en gutt på snart 8 som er hos meg 2.helg."

 

"Jeg er ei jente på 48 år, fra helt sør i landet. Har to voksne døtre, og er i ferd med å bli separert."

Lenke til kommentar

Etter det kom en liten strand utenfor skolen, har badegjester begynt å gå inn på skolen og bruke toalettene og bordtennisbordene som står der. Full i sand. Skolen har stengt for folk uten kort i helgene til vanlig men nå er det plutselig åpent.

 

Helt hårreisende. Bruker bordtennisbordene og andre severdigheter som er for de som går på skolen. Frekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De (Mannegruppa Ottar) har kommet ut med podcast som jeg har hørt litt på, faktisk litt interessant. Er mest en slags talkshow greie med gjester, men helt innafor. Nå vet ikke jeg så veldig mye om selve gruppa, men som et humoristisk tilsvar til "hyperfeminisme" synes jeg det er helt innafor.

 

Men det sies nok mye i den gruppa som jeg og de fleste andre ikke står for, inkludert adminsa der. Men det gjelder jo for alle grupper med enkeltindivider som uttaler seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...