Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over meg selv. Har nada problem med å bli kjent med nye folk egentlig, er omgjengelig og tror jeg er en ok person, men har fortsatt "ingen venner" (er 20. eneste jeg 'snakker' med utenom kjæresten min er foreldrene mine og andre familiemedlemmer i ny og ne) (egentlig plager det meg ikke. har forsont meg med at det er slik, og trives veldig godt i eget selskap).

Våknet til en melding i dag fra en jente fra ungdomsskolen: "Lyst til å finne på noe i helgen? for å bli bedre kjent?", og jeg vet på en måte ikke om personen tuller? Om hun vil lure meg på et eller annet vis.. Og om det ikke er tull; hva skal vi finne på? Hva skal jeg si når vi er sammen? Det går jo som regel greit.. Kanskje jeg skal si ja.

 

og kjæresten irriterer også bittelitt om dagen. jeg må lage middag hveeeer dag. og rydde opp. og vaske klær. Har i tillegg vært mye syk siden februar (pusteproblemer o.l.), og utifra spirometri og røntgen har legen konkludert med at det er astma, men kjæresten min driver å insisterer at jeg ikke har astma? er dette normalt? tør nesten ikke ta medisinene mine når jeg er med han..

Endret av Kovalevskaja
Lenke til kommentar

Gi meg styrke... Denne pakken ble tydeligvis borte, så jeg avbestilte, fikk refusjon og bestilte samme vare fra en annen butikk.

 

Tror du faen ikke postnord har klart å rote til denne leveringen også?! Etter å ha snakket mer kundeservice i dag viser det seg at pakken ligger på en egen container pga noe kluss med sporingen, og de pakkene blir prioritert sist. Det kunne ta en dag, en uke, who knows.

 

Hvordan klarer dette firmaet å eksistere egentlig?! De ansvarlige her må jo ha problemer med å knyte skolissene sine!

 

Arggggg!!

 

Bestilte en stk Aircondition og en stk luftkjøler hos komplett på mandag. Dette er forholdsvis tungt (34+12kg) så hjemlevering var eneste alternativ. Den ene pakka ankom utkjøringsterminal på Tirsdag, pakke nr to ble sendt i motsatt retning og havnet i Larvik (!) (dette skal på mjøsterminalen).Ringer de å får tilsendt email fra kundeservice hvor jeg får beskjed at her vil de svare direkte om jeg lurer på noe ang saken. Sendte 3 spørsmål, INGEN besvart. HVER eneste gang jeg prøver å ringe de, tar det mellom 2-3 timer å få svar eller bli ringt tilbake, HVIS de i det hele tatt ringer tilbake. Pakke nr 2 ankom utkjøringsterminalen sent Onsdag. Kunne de kjøre dette hjem på Torsdag? Nei, her måtte jeg inn å bestille utkjøring på FREDAG. Så, idag skulle pakka være fremme mellom 8-13, den kom klokka 15, på FEIL adresse, så jeg måtte få noen til å møte sjåføren, å få kjørt pakkene dit jeg bor.

 

Måtte dette firmaet gå konkurs. Og komplett får ingen flere ordre fra meg som krever hjemlevering, det er sikkert.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en tid jeg var irritert på noen av mine venner som nettopp hadde blitt "veganere"... som ikke kunne godta kjøtt i huset sitt lenger (gjaldt til og med venner) og skulle alltid si det foran trynet mitt at "du vett hva kjøtt kommer av og hvor usunt det er!" stfu var tanken i hodet mitt da :p jeg er 100% klar over hva jeg spiser og det er mitt valg å evt. gjøre noe med det.

 

Men det var da... nå i det siste er det kun rotete leilighet som har irritert meg :p og det rotet kommer ikke fra meg, så dere skjønner hvor jeg vil hen...

 

Ellers, så er det deilig med helg!

Endret av UaktuellPerson
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...