Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboen har 5 unger under 10 år. Disse har tilbrakt hele dagen med å skrike og gnåle på terrassen og spille "hockey".

 

Unger skal få lov å skrike og herje, men ikke på terrassen i fire timer sammenhengende slik at hele borettslaget hører det. Dra på lekeplassen som normale unger gjør.

Lenke til kommentar

Dama har glemt å avbestille et rom vi hadde på Hemsedal i påsken. Må ut med 9000kr for et rom vi ikke skal ha, midt i oppussingen. Brukt alle pengene vi hadde på takpanel, maling og veggplater til huset, vi flyttet inn i går?? Jeg har ikke ord..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Filmen om Stephen Hawking. Går på NRK nå. Historien om vår tids Einstein koker ned til kjærlighetsdrama av typen «dette skal vi klare sammen». Kjærlighet er greit nok, men ikke bruk den til å ødelegge ting.

Lenke til kommentar

Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. :) Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på.

 

Fml.

Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forvekslet nettopp Kjetil _90 med Lami. Hoho, tatt seg ut.

 

Hahaha!

 

Men ja, ang. klaging på damer. Holder på med ei dame som først sier at hun vil at vi bare skal være venner, også vil hun ha meg og bare meg. Så venner igjen, og nå skriver hun at hun kunne ønske jeg var hennes igjen. Ustabil dame, hvorfor kan jeg ikke bare droppe henne?

Endret av m20k
Lenke til kommentar

Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. :) Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på.

 

Fml.

Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste.

https://clicklikethis.com/what-is-protune-on-gopro/

When you first compare an image shot in Protune Flat with one shot in GoPro Color, the Protune image will look dull. You'll think the GoPro Color footage is better. But don't be fooled, your Protune images will look better when you're finished editing them.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Filmen om Stephen Hawking. Går på NRK nå. Historien om vår tids Einstein koker ned til kjærlighetsdrama av typen «dette skal vi klare sammen». Kjærlighet er greit nok, men ikke bruk den til å ødelegge ting.

The Theory of Everything er ikke en film om vår tids Einstein. Det er en film om forholdet mellom Hawking og hans første kone, basert på boka skrevet av hans første kone. Det er et romantisk drama.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. :) Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på.

 

Fml.

Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste.

https://clicklikethis.com/what-is-protune-on-gopro/

When you first compare an image shot in Protune Flat with one shot in GoPro Color, the Protune image will look dull. You'll think the GoPro Color footage is better. But don't be fooled, your Protune images will look better when you're finished editing them.

Editing them.

 

Edite de i hva? Føler man må ha Photoshop Pro og alt mulig avansert for slikt. Ikke vet jeg hva som er naturlig bildefarge heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...