Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å misse fristen på å melde meg opp på en eksamen jeg ikke tok i fjor siden syk.

Det betyr nå at jeg ikke får vitnemål nå til sommeren når jeg er ferdig siden jeg ikke sende inn at jeg skulle ta den eksamen nå i vår. Nå må jeg ta den til høsten og får ikke vitnemål før det.

 

Med andre ord; jeg trenger ikke møte opp på vitnemålutdelingen. Hater livet. :) :) :)

Lenke til kommentar

Ingenting er noens skyld, verden er et drittsted uten like. Andre folk er omtrent alltid kjipe, det suger å jobbe, hele dritten er bare elendighet.

Verden er ikke spesielt fantastisk som folk skal ha det til. Derfor gidder jeg ikke å jobbe for å forbedre min situasjon, fordi alt foregår på denne jævla planeten uansett.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Ingenting er noens skyld, verden er et drittsted uten like. Andre folk er omtrent alltid kjipe, det suger å jobbe, hele dritten er bare elendighet.

Verden er ikke spesielt fantastisk som folk skal ha det til. Derfor gidder jeg ikke å jobbe for å forbedre min situasjon, fordi alt foregår på denne jævla planeten uansett.

Det var en måte å se det på... selv hatet jeg min tidligere jobb og tenkte hvor deilig det hadde vært å ha drømmejobben... så slutta jeg jobben... tok utdanning i retning drømmejobben og nå tar jeg meg flere ganger i å tenke at jeg har verdens beste jobb noen ganger.

 

Så nei. Å jobbe må ikke suge. Det handler bare om å finne den rette jobben (gitt at du ikke bare misliker alt her i verden)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ingenting er noens skyld, verden er et drittsted uten like. Andre folk er omtrent alltid kjipe, det suger å jobbe, hele dritten er bare elendighet.

Verden er ikke spesielt fantastisk som folk skal ha det til. Derfor gidder jeg ikke å jobbe for å forbedre min situasjon, fordi alt foregår på denne jævla planeten uansett.

Det var en måte å se det på... selv hatet jeg min tidligere jobb og tenkte hvor deilig det hadde vært å ha drømmejobben... så slutta jeg jobben... tok utdanning i retning drømmejobben og nå tar jeg meg flere ganger i å tenke at jeg har verdens beste jobb noen ganger.

 

Så nei. Å jobbe må ikke suge. Det handler bare om å finne den rette jobben (gitt at du ikke bare misliker alt her i verden)

 

 

Jeg misliker alt, ja.

Akkurat i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

 

Slutt å skyld på alle andre Lami, ta ansvar for eget liv og egne handlinger...

Ser ikke det heller jeg, hvordan innlegget til Lami skyldte på andre enn seg selv?. Tror du bør lese litt nøyere etter, før du kommer med sånne anklager.

Lami skylder på at temaet er uinteressant fordi det er de andre på gruppen som har valgt det. Hvorfor tok han ikke ansvar selv og valgte et tema som han også fant interessant eller fant en annen gruppe?

 

Lami har også skyldt på den samme gruppen for å være effektive tidlig i semesteret fordi han selv ikke vil ta ansvar og heller gjøre ting i siste liten.

 

Så jo, dersom du analyserer og reflekterer over hva han sier og setter det i kontekst med hva han tidligere har sagt så ser du at han i stor grad skylder på andre i stedet for å ta ansvar for eget liv. Da er det langt bedre å bare gi opp på tilværelsen som edgelord tilsynelatende har gjort, da er du i det minste tro mot deg selv og egne prinsipper.

Lenke til kommentar

Når du kommenterer rett under et innlegg uten å sitere, regner man med det er innlegget ovenfor du henviser til.

Når det var et innlegg ovenfor der igjen, burde du benyttet sitat for å vise det.
Trodde altså du mente innlegget som var rett over ditt.
 

-----------------
Det andre vet jeg ikke noe om, hva man velger/kan velge i slike settinger det var snakk om der.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...