Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Captcha hvor du må trykke på bilder. Skal registrere meg på en side som krever dette for å bevise at jeg ikke er en robot, og det er faen meg helt umulig. Enten må du løse fem på rad hvor du trykker på veiskilt, ellers må du trykke på bilder av biler som forsvinner til det ikke er noen igjen. Jeg har nå holdt på i over fem minutter og selv om jeg gjør alt riktig hver gang får jeg "please try again". Hvem var det som trodde dette var en god idé? Hva skjedde med å bare skrive inn noen bokstaver? Er det virkelig ingen bedre måte å bevise at du ikke er en robot i 2018? Jeg tror faktisk ikke jeg har vært mer irritert enn dette i år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg synes det er irriterende at produsentene av busser (og forsåvidt trikk) har gjort det så trangt mellom seteradene at jeg som mann på 1.95 ikke kan sitte rett i alle seter. Mange steder er jeg nødt til å ta to seter fordi jeg må sitte skrått, det er rett og slett ikke plass nok selv med ryggen helt inntil seteryggen. 1.95 er ikke så høyt, ihvertfall ikke i Norge, så man burde kunne forvente å få plass på offentlig transport.

Lenke til kommentar

At den utenlandske frisøren skamklippet meg, fordi h*n ikke hører etter det jeg sier.
Får meg ikke til å begynne å gestikulere høylydt i en frisørsalong, der det sitter en ved siden av og flere venter.
Det endte med at den andre frisøren måtte komme bort og forklare, og brukte evigheter på å forklare enkle ting til den som klippet meg.

Slapp å betale, det var da noe. 
 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Captcha hvor du må trykke på bilder. Skal registrere meg på en side som krever dette for å bevise at jeg ikke er en robot, og det er faen meg helt umulig. Enten må du løse fem på rad hvor du trykker på veiskilt, ellers må du trykke på bilder av biler som forsvinner til det ikke er noen igjen. Jeg har nå holdt på i over fem minutter og selv om jeg gjør alt riktig hver gang får jeg "please try again". Hvem var det som trodde dette var en god idé? Hva skjedde med å bare skrive inn noen bokstaver? Er det virkelig ingen bedre måte å bevise at du ikke er en robot i 2018? Jeg tror faktisk ikke jeg har vært mer irritert enn dette i år.

 

Du bidrar også til machine learning da, men ja det er irriterende når det ikke fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...