Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Underliggende psykiske problemer har svært lite med å havne i luksusfellen å gjøre

 

Shoppingavhengighet, lavt selvbilde, spillavhengighet, manglende kontroll / ordren på livet fører jo ofte til luksusfellen, og disse tingene bunner jo ut i diverse psykiske problemer, eller er psykiske problemer i seg selv. Luksusfellen har jo omtrent alt med psyken å gjøre.

Adferdsmønster påvirker økonomien og psykisk helse bestemmer om adferdsmønsteret er positivt eller negativt.

 

Man kan skylde på psykiske problemer og dårlig oppvekst på det meste, men jeg vet at det løser ingenting.

Det er likevel grunnen til at ting er som det er. Man velger ikke selv vilkårene som danner den man blir til i senere år.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

 

Man kan skylde på psykiske problemer og dårlig oppvekst på det meste, men jeg vet at det løser ingenting.

Det er likevel grunnen til at ting er som det er. Man velger ikke selv vilkårene som danner den man blir til i senere år.

 

 

Nå snakker du jo mot deg selv. Du sier at det løser ingenting å skylde på psykiske problemer, likevel skylder du på dem.

 

Jeg har alle verdens forutsetninger for å ha alskens negative avhengigheter og problemer når man ser på både arv, miljø, oppvekst osv. Det samme har dama. Likevel lar man ikke det stoppe seg, for det er å skrive fra seg skylden. Og nå skiller jeg denne typen psykiske problemer helt fra tilfeller som psykoser, personlighetsforstyrrelser, realitetsbrist osv, det er noe helt annet.

 

På samme måte blir folk påvirket av "influencers" i sosiale medier fordi de ikke evner å tenke selv. 

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

 

 

Man kan skylde på psykiske problemer og dårlig oppvekst på det meste, men jeg vet at det løser ingenting.

Det er likevel grunnen til at ting er som det er. Man velger ikke selv vilkårene som danner den man blir til i senere år.

 

 

Nå snakker du jo mot deg selv. 

 

Ja, det er noe jeg bruker å gjøre ca hver dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nå snakker du jo mot deg selv.

 

Ja, det er noe jeg bruker å gjøre ca hver dag.

:thumbup: 

 

Dette irriterer meg noe grenseløst:

De gangene jeg innser at jeg møter meg selv i døra.

(Og at jeg da innser at jeg sikkert møter meg selv oftere i døra enn det jeg innser at jeg gjør....)

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Har møtt ei hyggelig jente, men kjenner jeg griner inni meg fordi jeg er ødelagt. Glemte at kjærlighet ikke er min greie. Isolerer jeg meg lenge nok så mister hun interessen, håper jeg

Lite tips etter å ha sett hva du skriver i denne tråden dag etter dag i lang tid: søk profesjonell hjelp for å få deg en bedre hverdag. :)

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

Deler kontor med noen som nekter å bruke scrollhjulet på musa, samt nesten alle eksisterende søke- og filterfunksjoner.

 

Bla gjennom et nettsted? 350 museklikk på pilen i scrollbaren! 0,5 cm ned for hvert klikk! Finne noe i et regneark? Trykk pil opp 120 ganger til du ser linjen! Rullegardin med 150 linjer? Piltast!

 

Prøvd å gi litt tips, "men dette her funker jo også! hehe", så da sitter man der og hører på høyere klikkfrekvens enn det er under CSGO-finaler i ESL.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...