Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YouTubes nye annonseringsregler, som gjør det så og si umulig å leve av YouTube dersom man bruker et eneste banneord, eller diskuterer noe kontroversielt.

 

Det virker også retroaktivt, så alle som har opparbeidet seg videoer gjennom en årrekke, har mer eller mindre mistet hele sin inntektskilde og må starte fra null.

 

Hvorfor er amerikanerne så redde for banneord? Sier man "shit" eller "scumbag" i en video, så tjener man ikke penger på den. Helt på trynet.

 

Det er ikke bare banneord heller. Du kan jo prøve å diskutere videospill uten å si ordet "kill", for eksempel. Vanskelig. Eller hva med å snakke om WoW (eller hvilket som helt annet RPG, egentlig) uten å kunne si navnet på mange av evnene til heltene? Ting som "Overkill", "Assassination", etc, kan bli flagget som en video du ikke tjener penger på.

 

Dette kommer til å få uante negative følger for store mengder av innhold på YouTube. Mange YouTubere har allerede sagt at YouTube nå er gått tilbake til å bli en hobby for dem, da reklamen har forsvunnet fra så og si alle deres videoer, flere år tilbake i tid. De går nå over til Twitch.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Skjønner ikke hvordan folk kan se klipp fra 1970 og påstå at han var tjukk , han så jo bra ut i 1971-74 også.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Women, right? :roll:

 

Har dødtid med en jente som tok kontakt først og er mer interessert i flørt enn vanlig nettvennskap. Veldig smigrende men blir skeptisk når det er 4 timer avstand. Hadde bra kontakt inntil en uke siden og når tema ble besøk og sånn, så ble det tyst. Fikk melding først om par dager siden om "ødelagt mobil". Har en følelse det er lurt å ligge lavt i terrenget for nå, men sender vel melding ila helgen.

Lenke til kommentar

 

jada. Tror vi snakker litt forbi hverandre her. Det er nettopp fordi det er en del syke og/eller primitive individer der ute, man gjør best i å være litt forsiktig for egen del. Men da er det vel helst snakk om tilfeller der noen bevisst egger/terger opp spesifikke personer uten å tenke seg om.

Det blir jo som å si at om jeg slår til deg nå, er det egentlig litt din feil også siden du har en provoserende mening. Jeg ble selv fingervoldtatt en gang jeg hadde skjørt uten strømpebukse. Var det min feil at det skjedde siden jeg droppet strømpebukse den varme sommerkvelden? Hadde det vært mindre min feil om jeg hadde hatt på bukse? Å bli utsatt for overgrep er traumatisk i seg selv og jeg mener det er skammelig å påføre ofrene mer skyldfølelse og skam enn det de sitter igjen med fra før. Jeg ser at man kanskje er mer i risikosonen, men det er ikke jentene som skal lære å kle seg annerledes, det er guttene som skal lære seg hvordan man styrer sine lyster og primitive behov!

Ja, men *newsflash* nå er det engang slik at enkelte ikke har kontroll over lystene sine.

 

Om jeg drikker meg dritings og raver rundt i brugata, Vaterland eller i horestrøket om natten og samtidig flasher med kontanter, gullklokke, lommebok i baklommen etc så blir jeg kanskje ranet.

Det er forbudt å rane, derfor kan det aldri være ransofferets skyld. Men det skjer at folk blir ranet allikevell. Derfor tar jeg mine forhåndsregler.

 

Det er forbudt å ikke kjøre etter forholdene, men alikevell kræsjer folk og dør i trafikken hver eneste dag. Det er påbudt å kjøre etter forholdene, men enkelte kjører som svin allikevell. Derfor tar jeg mine forhåndsregler.

 

Det finnes områder hvor man ikke bør oppholde seg pga fare for vold, ran og overgrep. Disse tingene er forbudt, dermed er det ikke min skyld, men det skjer allikevell. Derfor tar jeg mine forhåndsregler.

 

Om flotte kvinner kler seg svært utfordrene før dem går ut på byen - Veldig korte skjørt, meget dyp utringning) (å droppe strømpebukse faller ikke innunder utfordrene.) samtidig som man drikker seg møkkings, flørter med alle rundt seg før man går alene hjem i mørket. Så er det større sjanse for at hun blir voldtatt, enn om hun hadde tatt andre valg tidligere på kvelden.

Det er forbudt å voldta, derfor kan det aldri være offerets skyld, men enkelte voldtar allikevell.

Derfor bør kvinner ta sine forhåndsregler.

 

Om man setter fra seg bilen ulåst, på en mørk avsidesliggende parkeringsplass å lar den stå der i en måned. Så kan den bli ødelagt eller stjålet i mellomtiden. Det er forbudt å ødelegge eller stjele andres eiendeler, men det skjer allikevell. Derfor tar jeg mine forhåndsregler.

 

 

Så kan man argumentere for at man kan bli utsatt for lovbrudd selv om man er svært så forsiktig, det stemmer. Men realiteten er fortsatt slik at sannsynligheten for å bli utsatt for disse lovbruddene minsker drastisk om man bare tenker litt lurt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Virker som jeg er blokkert for godt nå. Hadde kun snappet til nå og syntes ikke det hastet med å be om nummeret. Nå får jeg plutselig ikke sendt meldinger, og det skjer vel kun når vedkommende har slettet eller blokkert en. Faen heller ass. Hadde lyst å feire nyåret med henne.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Virker som jeg er blokkert for godt nå. Hadde kun snappet til nå og syntes ikke det hastet med å be om nummeret. Nå får jeg plutselig ikke sendt meldinger, og det skjer vel kun når vedkommende har slettet eller blokkert en. Faen heller ass. Hadde lyst å feire nyåret med henne.

Kjipt og høre. Men like greit at hun gjorde det nå. Hun er tydeligvis ikke noe for deg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...