Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Enkleste måten å få i gang en samtale er jo ved å stille spørsmål?

 

Edit: Sikkert noen som hadde sagt at man er ''for selvopptatt'' hvis man ikke spør nok og bare prater heller. Damned if you do, damned if you don't.

hei

 

Hei på deg <3

 

 

 

Man må ta et hint om at folk ikke vil svare mer utdypende på spørsmål.

Nå ber du om at folk skal lese tankene dine. Dessverre så har vi ikke mestret det enda!

Lenke til kommentar

 

Tar meg selv i å snakke for mye om meg og mitt, og ikke spørre andre om seg og sitt.

 

Hå! Da er du en av de jeg har sans for. Akkurat sånn det skal være mener jeg. Kan ikke fordra når folk spør og graver om ting.

Det er befriende med den type folk som forteller ting, og lar andre fortelle sitt. Sånne folk jeg trives med rundt meg hvertfall.

Bare synd det er så få sånne som dere. De fleste er sånn de skal spørre og vite og blande seg i ting de ikke har noe med. Det er ei plage.

 

 

Det finnes de som så vidt lar andre snakke ferdig før de begynner å bable om seg selv igjen.

Lenke til kommentar

Enkleste måten å få i gang en samtale er jo ved å stille spørsmål?

 

Edit: Sikkert noen som hadde sagt at man er ''for selvopptatt'' hvis man ikke spør nok og bare prater heller. Damned if you do, damned if you don't.

 

Ja..ja sant nok. Litt spørsmål er greit, det er jeg enig i. Og kommer jo litt an på hvordan og sånn litt. Er bare meg som er så lei den sorten som bruker spørsmål som et pressmiddel, spesielt hvis flere er til stede. Mange av den sorten syns jeg.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Tar meg selv i å snakke for mye om meg og mitt, og ikke spørre andre om seg og sitt.

 

Hå! Da er du en av de jeg har sans for. Akkurat sånn det skal være mener jeg. Kan ikke fordra når folk spør og graver om ting.

Det er befriende med den type folk som forteller ting, og lar andre fortelle sitt. Sånne folk jeg trives med rundt meg hvertfall.

Bare synd det er så få sånne som dere. De fleste er sånn de skal spørre og vite og blande seg i ting de ikke har noe med. Det er ei plage.

 

 

Det finnes de som så vidt lar andre snakke ferdig før de begynner å bable om seg selv igjen.

 

 

Åja. Det er forferdelig irriterende.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Man må ta et hint om at folk ikke vil svare mer utdypende på spørsmål.

Nå ber du om at folk skal lese tankene dine. Dessverre så har vi ikke mestret det enda!

 

Nei, ikke tankene, bare ordene som jeg svarer med, og kroppsspråket når jeg svarer. Du kan stille spørsmål, men vær oppmerksom på at et unnvikende svar kan være et hint om at du ikke skal ta frem trykkluftsboret for å få tak i "godsakene".

Lenke til kommentar

Et par stykker jeg kjenner bryter inn i alle samtaler man har. Forteller man om en jakthistorie med rådyr, så har de en enda bedre, selvopplevd episode rundt rådyr som de MÅ fortelle om før de andre er ferdige med å prate.

 

Snakkes det om en spesiell båt med 100hk, så har de en kompis med samme båt og 150hk, og det er viktig å si det så alle rundt bordet vet det. Det gjentas et par ganger mens resten snakker om 100-hesteren, i tilfelle ikke alle hørte.

Lenke til kommentar

Artikler om folk som har det vanskelig økonomisk. I en kort periode. Og grunnen er ofte patetisk. Sånn som å gå fra gjeldsfri til huslånslave eller kredittkortslave.

 

Eller Irene på dagbladet som gikk fra millionærmannen sin uten å sikre seg økonomisk, og måtte finne frem kalkulatoren når hun handlet mat. Dette må uføre gjøre resten av livet.

 

Eller finansparet som gikk fra fem millioner i året til bare to millioner. Stakkars.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Et par stykker jeg kjenner bryter inn i alle samtaler man har. Forteller man om en jakthistorie med rådyr, så har de en enda bedre, selvopplevd episode rundt rådyr som de MÅ fortelle om før de andre er ferdige med å prate.

 

Snakkes det om en spesiell båt med 100hk, så har de en kompis med samme båt og 150hk, og det er viktig å si det så alle rundt bordet vet det. Det gjentas et par ganger mens resten snakker om 100-hesteren, i tilfelle ikke alle hørte.

 

Kjenner typen! Alltid en histore som overgår det som var den opprinnelige samtalen. Svært lite sjarmerende

Lenke til kommentar

 

 

Man må ta et hint om at folk ikke vil svare mer utdypende på spørsmål.

Nå ber du om at folk skal lese tankene dine. Dessverre så har vi ikke mestret det enda!

 

Nei, ikke tankene, bare ordene som jeg svarer med, og kroppsspråket når jeg svarer. Du kan stille spørsmål, men vær oppmerksom på at et unnvikende svar kan være et hint om at du ikke skal ta frem trykkluftsboret for å få tak i "godsakene".

 

Såklart, men da må man også regne med at mange folk faktisk sliter med å lese kroppsspråket ditt, ditt kroppsspråk er ikke lik alle andre sitt heller, så dine 'hint' kan for dem bety noe helt annet. Det er hvorfor jeg syns det er greit å være mer vokal om hva du ønsker, ønsker du ikke å gå så dypt inn på ett emne så bare sier du ifra, jeg gjør det med folk jeg henger med og de slutter å grave og forstår at jeg ikke vil prate om det der og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...