Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!

Jeg klager på veggen til de som prøver å selge meg produktet når reklamen er utrolig, høy, lang, eller irriterende. Jeg roser også de som prøver å selge meg ett produkt og holder det stillere, kort og enkelt.

Lenke til kommentar

Kan du ikke betale for slippe det da. :)

What, går det an?

 

Adblock

Ganske sikker på at jeg har adblock på, men virker jo ikke sånn så må ta en titt i morra!

 

Jeg klager på veggen til de som prøver å selge meg produktet når reklamen er utrolig, høy, lang, eller irriterende. Jeg roser også de som prøver å selge meg ett produkt og holder det stillere, kort og enkelt.

Smart!

Lenke til kommentar

 

Kan du ikke betale for slippe det da. :)

What, går det an?

 

Adblock

Ganske sikker på at jeg har adblock på, men virker jo ikke sånn så må ta en titt i morra!

 

Jeg klager på veggen til de som prøver å selge meg produktet når reklamen er utrolig, høy, lang, eller irriterende. Jeg roser også de som prøver å selge meg ett produkt og holder det stillere, kort og enkelt.

Smart!

 

Ja du kan betale, jeg la inn adblock nå i den nye pc min, å adblock blokerte annonser på youtube

3 på denne siden 150 totalt nå.
Lenke til kommentar

 

Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!

Adblock

 

ADVARSEL OM ADBLOCK TIL ALLE SAMMEN: 

 

De har begynt å ''sell out'' og lar nå 'noe' reklame komme gjennom, vil sikkert bare bli verre og verre. Bytt til uBlock Origin.

http://www.theverge.com/2016/9/13/12890050/adblock-plus-now-sells-ads

Lenke til kommentar

At aviser skriver om Martin Ødegaard hver dag. Jeg synes at han er et spennende talent, men det går vel an å roe ned hysteriet? Forrige artikkel var om Martin Ødegaard som ikke fikk være med på A-lagbildet. Hallo, han spiller jo på reservelaget - og da er det ikke så rart!

Endret av m20k
Lenke til kommentar

Folk som i et desperat forsøk på debatt sammenligner depresjon med fysisk skade.

"du hadde ikke forventa at noen med brukket bein hadde dratt på jobb vel?? Det er nemlig sånn depresjon er"

 

Depresjon er mye mer komplisert og nyansert.

Argumentet holder rett og slett ikke mål og sperrer ikke opp øynene for deprimerte mennesker som har det vanskelig.

 

Er selv deppa og går i behandling for det, men går ikke rundt og synes synd på meg selv, eller føler meg som et special snowflake som blir utstøtt og ikke hørt av samfunnet av den grunn...

Det er bare hva det er.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

 

 

Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!

Adblock

 

ADVARSEL OM ADBLOCK TIL ALLE SAMMEN: 

 

De har begynt å ''sell out'' og lar nå 'noe' reklame komme gjennom, vil sikkert bare bli verre og verre. Bytt til uBlock Origin.

http://www.theverge.com/2016/9/13/12890050/adblock-plus-now-sells-ads

 

Takk for tipse  :green:  :green:

Lenke til kommentar

 

 

Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!

Adblock

 

ADVARSEL OM ADBLOCK TIL ALLE SAMMEN: 

 

De har begynt å ''sell out'' og lar nå 'noe' reklame komme gjennom, vil sikkert bare bli verre og verre. Bytt til uBlock Origin.

http://www.theverge.com/2016/9/13/12890050/adblock-plus-now-sells-ads

 

 

Mhm leste det selv i stad.

 

DET irriterer meg grenseløst. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...