Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pedofili likestilt med islam, ja. Skulle ønske eg hadde ditt intellekt.

 

Det jeg digger mest er at han praktiserer diskriminering i sin pureste form - og så èn setning etterpå sier at det ikke finnes! 

 

 

I morgen skal jeg stjele en bil og si at biltyveri ikke eksisterer. 

Endret av Mchansern
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hehe, ok.

 

da regner jeg med at du synes det er greit at du blir kalt rasist for hver eneste ting som en med annen farge misliker? Hehe, ok. For det er det man blir I dag.

 

Personer som ble brukt til slave pga hudfargen deres, ville nok reagert det samme om hvordan folk MISBRUKER ordet rasist/tolker ordet rasisme feil.

 

Slavetiden er det jeg virkelig definerer rasisme/diskriminering. Ikke: får jeg ikke jobben, fordi jeg er svart?

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Vi tjener utrolig mye mindre på akkordjobber nå enn de gjorde for 10 år siden i samme firma. Å jobbe som en gal for 220-240kr timen er til å grine av. 2300kr for å skifte 6 vinduer og en balkongdør(ferdig listet innvendig og med silikonfug utvendig). Da blir meterprisen ca 80 kr. Før var 125kr meteren standarden.

 

Hurra for søppelfirmaer som ødelegger markedet med å prise seg langt under konkurentene kun for å få jobbene, så krever de heller tillegg for ditt og datt senere (med vilje). De er i realiteten like dyre som alle andre, men de får jobbene ved å virke billigere til å begynne med.

 

De tjener nok fett på kort sikt, men på lang sikt rævpuler de seg selv og alle andre

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...