Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaff deg en rottweiler eller to. Verdens beste vaktbikkjer, og familiehunder.

 

Det er en "vanskelig" familiehund, da man må ha ta aktivt initiativ for å aktivisere dem. De daffer rundt ellers. Kanskje omlag 70% av de jeg ser i hundeparken er overvektige. Veldig få er slanke og definerte.

Fin familiehund likevel, men passer ekstra godt for enslige og kanskje par med mye tid til å sette hunden i fokus.

Når det skal sies har jeg aldri sett en rottweiler som ikke er snill som dagen er lang.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Tror du ikke det skjedde igjen?? Bortsett fra at jeg denne gangen lot småbikkja bjeffe litt, roste henne og gikk tilbake til hva jeg drev med og hadde null intensjoner å sjekke døra engang.

 

Må vel begynne å drite i å åpne døra når noen banker på igjen (folk jeg kjenner sier ifra i forveien). Fuck å bo i sentrum av oslo, fuck det så hardt!!!!

Lenke til kommentar

 

 

Denne jævla varmen som kommer. Spyr!

Åsen type varme som kommer Lami.

Har stått i alle aviser at det kommer tropevarme over Norge. Den er kommet til Bergen, og jeg liker det ikke!

 

Sorry men jeg leser ikke aviser, eller jeg ser veldig lite på tv, er mest på internet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

-når man skal sende en plakat så må røret være så hardt at man kan bruke det som våpen ellers kan plakaten bli ødelagt , forstår ikke hvorfor folk ikke forstår dette ??

 

-ventet siden 4.5 på rek sending fra UK men får brev fra US på bare 5-7 dgr.....more like "Royal Pain" than Royal Mail. 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...