Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at Game of Thrones begynner å bli i det meste kaotisk (mye som skjer på en gang) og at det meste er alt for forutsigbart og langdrygt

Vil fortsatt se på serien, men ikke like viktig å se den med en gang lengre

Litt sånn følelse at vi er i ett dalsøkk for øyeblikket

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at spørsmålet muligens er ment retorisk, og hvertfall ikke rettet mot meg, men jeg er slett ikke enig. Hva menn gjør definerer hva som er mandig, ikke et eller annet forskrudd mannsideal fra mellomkrigstida. Skulle det vært slik at definisjonen ikke er plastisk måtte også det samme gjerne gjelde ordet normalt, med det til følge at de fleste i dag er unormale.

Endret av HansiBanzi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som ikke gidder å ha hunden sin i bånd!

 

De bare slipper hunden rett ut av døren, uten at de gidder å følge med på hva den finner på. Dermed kan hunden finne på å løpe etter folk den ser, bjeffe så høyt den klarer, og bite etter beina til folk... :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke gidder å ha hunden sin i bånd!

 

De bare slipper hunden rett ut av døren, uten at de gidder å følge med på hva den finner på. Dermed kan hunden finne på å løpe etter folk den ser, bjeffe så høyt den klarer, og bite etter beina til folk... :nei:

Så lenge katter kan, så kan hunder og!!

Lenke til kommentar

Katter angriper deg ikke ut av det blå. De er enslige skapninger som holder seg for seg selv. Har hatt katter i 7 år nå (3 stk) og hver eneste gang noen har blitt klort eller bitt aå er det pga de har gjort noe dumt og det er derfor deres egen feil, ikke pus sin. Ikke pus sin feil at man prøver å ta dem med i dusjen, eller at man koser og prøver å leke med katten samtidig aå blir man "plutselig klort". No bitch, det er du som sender pus blandede signaler.

 

Man burde aldri gå bort til en katt du ser ute heller, blir arg når folk lar småungene sine løpe etter katter ute, og så våge å bli sint når krapylet deres er blitt klort og/eller bitt etter at du som foreldre lot barnet løpe etter en katt og presse seg inn i kattens personlige sfære. Altfor mange reagerer med "den katten skal dø!!!" når man egentlig burde snu seg mot barnet sitt og si "sånt skjer når du ikke lar katten være i fred". Er ikke rart folk har ekstreme holdninger når det kommer til dyr hvis man alltid skal pakke ungen inn i bomull istedenfor å la dem ta konsekvensene for sine handlinger og skrive det av som en meget god erfaring lært.

 

Edit: Har selv blitt bitt til blods av en valp og en rotte. Elsker fremdeles hunder og rotter og lar ikke mine engangs ubehagelige erfaringer farge mitt syn om alle hunder og rotter.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...