Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg hadde låst et viktig notat på telefonen, så husket jeg ikke passordet. Etter ørten forsøk ga jeg opp og slettet passordet (og dermed notatet). Bokstavelig talt 5 sekunder senere kom jeg på hva passordet var. Nå får jeg aldri vite hva som sto i notatet, siden jeg hadde glemt det også. :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og her på hytta kommer sauene seg løs midt i veien. Kjørte på en her i uka. Døde ikke da eller noe, gikk bare videre. Dumme sauer! Og dum bonde som faen ikke kan holde de inne slik at biler ikke blir ødelagt.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som klager over en serie som ifg dem bure ha sluttet 1 til to eller flere sesonger tilbake. Hva med å bare STOPPE å følge med? Er man så svak at man må følge en serie til enden?

 

Folk som klager over oppfølgere eller nyinnspillinger som "ødelegger originalen".

Originalen er der fortsatt. Dersom du synes oppfølgeren er skikkelig dårlig så vil jo originalen være enda bedre i forhold?

Den blir jo ikke "ødelagt", den finnes der ute enda!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller late som de ikke eksisterer, f.eks Star Wars-serien. For noen er fortsatt bare 3 av dem som gjelder (+ evt. de nye oppfølgerne).

Ja nemlig.

 

Men irriterer meg grenseløst at det fram mot 2017 kommer filmer som:

Independence Day, Istid: På Kollisjonskurs, Jason Bourne, Oppdrag Dory, Assassin's Creed, Friday the 13th, Resident Evil: The Final Chapter, Bad Boys 3, The Mummy, Fast and Furious 8, World War Z 2, Despicable Me 3, War of the Planet of the Apes, en ny spider man solo film, Jurassic World 2 +++++

 

Trenger ikke å melke tom kuene som hadde melk med bismak i utgangspunktet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og her på hytta kommer sauene seg løs midt i veien. Kjørte på en her i uka. Døde ikke da eller noe, gikk bare videre. Dumme sauer! Og dum bonde som faen ikke kan holde de inne slik at biler ikke blir ødelagt.

Regner med du da ringte politiet eller eventuelt viltnemda?

Sauen kan være skadet og en av de to vil ta kontakt med nærmeste jeger og/eller eier

Lenke til kommentar

Folk som må skrive smileyer når vi har haug av emoticons man kan bruke. Sikler man? Da kan man bruke denne: :dribble:

 

Ellers irriterer det at som oftest må bli stor sak når man ber folk om å lese gjennom ting og de kommer med rare tilbakemeldinger. De blir mer byrde enn hjelp.

Lenke til kommentar

Folk som må skrive smileyer når vi har haug av emoticons man kan bruke. Sikler man? Da kan man bruke denne: :dribble:

 

Ellers irriterer det at som oftest må bli stor sak når man ber folk om å lese gjennom ting og de kommer med rare tilbakemeldinger. De blir mer byrde enn hjelp.

Det er ikke mulig på mobil.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Og her på hytta kommer sauene seg løs midt i veien. Kjørte på en her i uka. Døde ikke da eller noe, gikk bare videre. Dumme sauer! Og dum bonde som faen ikke kan holde de inne slik at biler ikke blir ødelagt.

Regner med du da ringte politiet eller eventuelt viltnemda?

Sauen kan være skadet og en av de to vil ta kontakt med nærmeste jeger og/eller eier

Jeg gir faen i sauen. Vet ikke hva som er verst. En bonde som ikke klarer å holde sauene sine innenfor gjerde (skjedd flere ganger) eller at jeg må inn med bilen til reperasjon. Skulle tatt den med og lagd fårikål av den, men den hadde lam med seg så. Bonden sitt ansvar. Han må regne med at sauene forsvinner når han ikke holder styr på de. Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du gir faen i sauen? Vennligst aldri skaff deg dyr. Beklager, men jeg kan ikke se en sånn kommentar uten å bli irritert.

Gir ikke direkte faen. Men når sauen spaserer videre etter å ha etterlatt skader på bilen så gidd jeg ikke å ringe politi eller andre for å si "hei kjørte på en sau". Jeaz.

Plutselig jeg den slemme når det ikke er jeg som er sauebonden en gang ... Kanskje rette fokuset mot han, som gang på gang har sauer løs. Er det noe jeg hater er det folk som skal ha dyr uten å passe på det/den.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...