Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Staten skapte disse med sin behandling av mobbeoffere på 90-tallet. I motsetning til i dag, så ble ikke mobbeofferet hjulpet. De ble derimot straffet. Det var ikke mobberen som ble tatt ut av klassen. Det var ikke mobberen som ble sendt til psykologer og adferdsterapeuter. Det var offeret. Mobbeofferet på 90-tallet ble opplært til å tro at de var problemet. Det var de som lagde ugagn i skolesamfunnet deres. Og de kunne ikke være sammen med de andre.

 

 

Min oppfatning er at det er forskjellig fra skole til skole. Hadde fks noen pøbler i klassen som mobba en stakkers kar. Mobberne fikk brev hjem om møter med skolen og rektor.

Han karen som ble mobba, ble faktisk ikke rørt igjen etter dette..

 

 

Hater folk som forventer for mye, eller legger seg borti hva andre gjør. Folk på jobben baksnakker så j***** når visse personer ikke er i rommet at jeg skjemmes på disse personers veine.

Voksne folk alså...

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk (les:mest damer) som bruker høye eller harde hæler på arbeidsplassen og går rundt veldig ofte. Tok, tok, tok, tok. Blir frustrert av å høre på det. Hvorfor kan ikke folk skaffe seg innesko eller tøfler?(som meg, med ekstra myke såler under)

 

Par andre ting irriterer også med sjefen. Skulle liksom bestille noen bøker før ferien, har fortsatt ikke fått dem. Skulle også sette opp par private arbeidsplasser (har to små rom til disposisjon som skulle egentlig brukes til stille arbeid), og selv om all utstyret har kommet, har han fortsatt ikke satt det opp. Blir en del støy igjen iblant og skulle gjerne trukket meg til de rommene for litt mer stillhet.

Lenke til kommentar

http://www.osloby.no/nyheter/--En-gravlund-bor-vare-det-siste-stedet-man-gar-pa-do-8165463.html

 

Hva feiler det (rom)folk? Trist når mennesker er så fattige at de ikke har råd til egen bopel, men når man er så heldige å få hjelp fra kirken og driter ned kirkegården deres, da har man bare total mangel for respekt for andre mennesker. Kan man ikke finne en bensinstasjon i nærheten, evt. alle andre steder enn på kirkegården? Husker det hang en gjeng med romfolk ved Nationaltheatret T-banestasjon en gang. De sto og hang i blomsterbedet, og han ene enkelt og greit dro ned buksesmekken og pisset på et av landets mest offentlige steder. Så ikke beruset ut, men ga tilsynelatende fullstendig faen i alminnelig folkeskikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...