Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

http://www.osloby.no/nyheter/--En-gravlund-bor-vare-det-siste-stedet-man-gar-pa-do-8165463.html

 

Hva feiler det (rom)folk? Trist når mennesker er så fattige at de ikke har råd til egen bopel, men når man er så heldige å få hjelp fra kirken og driter ned kirkegården deres, da har man bare total mangel for respekt for andre mennesker. Kan man ikke finne en bensinstasjon i nærheten, evt. alle andre steder enn på kirkegården? Husker det hang en gjeng med romfolk ved Nationaltheatret T-banestasjon en gang. De sto og hang i blomsterbedet, og han ene enkelt og greit dro ned buksesmekken og pisset på et av landets mest offentlige steder. Så ikke beruset ut, men ga tilsynelatende fullstendig faen i alminnelig folkeskikk.

Det der gjelder søren meg ikke for alle. Mange av disse "tiggerne" har bakmenn med (luksus)biler og hjem med god levestandard. De utgir seg for å være uteliggere, men om kvelden blir de kjørt til steder. Gjelder nok ikke alle men har sett noen med dyre telefoner.

 

Som "fattige" thaidamer som i realiteten eier sitt eget hus men som vil lure en mann for å få et hus til. 

Lenke til kommentar

 

 

Støttes, er ikke akkurat umulig å få ringt deg selv i 2015. Med mindre den er på lydløs eller av da.

MEner Android har en funksjon for å state alarmen eller noe remote, fra Android Device Manager på nettet.

Samme har IOS. Funker selv om mobilen er på lydløs og at du selv har slått av vibrering.

Lenke til kommentar

Pølsestyr og teite navn. På ferga: Syns de foran sa bacon pølse. Så ikke ordentlig og det var noe annet, og så mumler hun og rister på hodet.
eh..hva? åja. Vanlig grill, .javel. Folk står bak og begynner å kikke på meg. Hører knapt hva hun sier. Ikke at jeg bryr meg, men etterpå går jeg bort

og spør: Hva heter de der litt brunsvidde som ligger der, som alle foran kjøpte?? Syns de foran sa bacon pølse jeg( så jo det da at ikke var det). Shizo.. shiofren pølse. Hæ?

"Står der." sier hun og peker på msse små lapper nede på disken.   Ja det så ikke jeg Chizoiryn..noe sånt. Spansk kytling pølse sier kokken,  Adlri hørt om. Tror ikke jeg husker det heller, går måneder mellom hver gang jeg kjøper pølse og nye navn og virr hver gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Du er på vei hjem fra en fuktig bytur når du ser en McDonalds. Du får taxisjåføren til å kjøre til drive-thru-vinduet. Plutselig ser du at de har frokostmeny. Helvettes frokostmeny! Hvorfor ikke bare ha burgere døgnet rundt?!

Fikk ikke burgere på Gatwick pga frokostmeny , irriterende.......

Lenke til kommentar

Samme her. Snakket med veileder rundt diverse ideer om masteroppgave, så kom jeg med en idé jeg har tenkt på en stund. Veilederen min bare stirret tomt på meg, og spurte om han hadde gitt meg noen papirer rundt dette eller noe, siden det allerede var noen franskmenn som var virkelig store på dette området og hadde vellykkede resultater.

 

Enten er det rent tilfeldig at begge tenkte på dette, eller så har veileder på en eller annen måte hintet underbevisstheten min.

 

Min idé var mye enklere enn det de driver med, men de generelle trekkene er det samme.

http://www.nature.com/nature/journal/v521/n7553/full/nature14422.html

 

For å avskrive meg selv som en prodigy så var ideen min: "Hva om vi tar vare på resultatene, istedet for å lære det på nytt hele tiden?"

Common sense med andre ord.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Signaturen til TaffelVaffel irriterer meg. Visste ikke det var lov med gif-er i signaturer, så stygge sådan.

 

Det er det ikke:

 

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker eller gjøre teksten fet og/eller kursiv. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

 

Kilde

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...