Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at det tør. Som bilist kjører jeg i hvertfall forbi med god avstand, ikke så gøy om syklisten velter og jeg kjører tett inntil. Vegvesenet anbefaler faktisk syklister å kjøre midt i veibanen for å unngå at bilister forsøker på uforsvarlige forbikjøringer der man ikke går over i motsatt kjørefelt. Men det er noe veldig få syklister gjør, for å slippe enda flere aggressive bilister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

når jeg sitter på med folk som er irriterte på sykkellister, er det somregel på strekninger der det er gang og sykkelsti at de blir irritert. for å være i veibanen der det er gang/sykkelsti mener jeg de i allefall må holde mer en 25km/t (som er fartsgrensen for sykkellister på sykkelsti.) hvis de er i veibanen helt uten grunn kan jeg også bli irritert ( sykkler tregere enn 25km/t og det er gang/sykkelsti) 

Lenke til kommentar

Flyttet til nye kontorlokaler, vel og bra, men veldig irritert på at nye jobb-pcen ikke har kommet enda og måtte drasse med gamle stasjonære fra gamle lokalene fordi flyttefolka hadde "glemt" å ta flytte den over, selv om den var godt merket. Heldigvis har jeg fått lov å beholde stasjonære og gamle skjermene selv (som også forøvrig ligger på gamlekontoret enda) når nye blir installert. Blir nok å drasse med PCen oppover igjen når jobb-pcen omsider kommer..

Lenke til kommentar

 

De romanerne som driver og tigger om penger overalt, hele tiden døgnet rundt...

Jepp, de har attpåtil spredd seg utover. Du finner dem rett utenfor mange kiwi-butikker, selv helt bort på haugenstua.

 

Noen ganger høres det ut som du tror norge bare er Oslo og omegn, at vi alle bor der? De er da spredd utover hele landet de, de er overalt  :) 

Lenke til kommentar

 

 

De romanerne som driver og tigger om penger overalt, hele tiden døgnet rundt...

Jepp, de har attpåtil spredd seg utover. Du finner dem rett utenfor mange kiwi-butikker, selv helt bort på haugenstua.

 

Noen ganger høres det ut som du tror norge bare er Oslo og omegn, at vi alle bor der? De er da spredd utover hele landet de, de er overalt  :)

 

Du! Jeg tar meg selv i å HELE TIDEN omtale steder utenfor Oslo som utlandet, det gjelder spesielt hvis jeg ikke har reist på en stund. Jeg er velbereist, det er ikke det. Jeg aner ikke hvorfor jeg gjør sånn :p Jeg er jo ikke egentlig norsk engang. I all verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mobbere og skoler som er vingeklippet og helt ute av stand til å gjøre grep for å bli kvitt mobbing.

Er så lei av å oppleve at guttungen kommer hjem og er blitt utsatt for mobbing av den samme jævla punkass drittungen.

Hva faen er det egentlig enkelte voksne folk overfører av holdninger til ungene sine.

Det skal så evindelig mye til før skolene  i det hele tatt vurderer å bruke tiltakene de KAN bruke.

 

sukk

Endret av primatet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så nervøs. Pappa skal komme idag, har ikke sett ham siden 38 år som baby.. har tatt stesolid og akevitt for å roe nervene. Pizzaen er i ovnen..

 

Er jo egentlig ikke irritert bare 100% nervøs..

Jeg håper virkelig at dette går bra for deg :) Høres ut som et stort og modig steg å ta :)
Lenke til kommentar

Mobbere og skoler som er vingeklippet og helt ute av stand til å gjøre grep for å bli kvitt mobbing.

Er så lei av å oppleve at guttungen kommer hjem og er blitt utsatt for mobbing av den samme jævla punkass drittungen.

Hva faen er det egentlig enkelte voksne folk overfører av holdninger til ungene sine.

Det skal så evindelig mye til før skolene i det hele tatt vurderer å bruke tiltakene de KAN bruke.

 

sukk

Trist. Har du tatt det opp med foreldrene? Hadde jeg hatt barn og de ble mobbet så hadde foreldrene/lærerne fått gjennomgå kraftig om det ikke ble gjort noe.

Man kan ikke styre barn, men man burde kunne få foreldre/lærere til å påvirke de i en positiv retning.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...